اخبار داغ

بارش برف دراکثر مناطق استان اردبیل

بارش برف دراکثر مناطق استان اردبیل
بارش برف عصر روز جمعه اغلب مناطق استان اردبیل بویژه شمال و مرکز را در برگرفته و شدت آن در جاده اردبیل - مشگین شهر - پارس آباد باعث غافلگیری رانندگان و ترافیک شدید در این جاده پرتردد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایرنا، هواشناسی اردبیل جمعه شب اعلام کرد که برف در شهرستان های مشگین شهر ، گرمی ، نمین ، اردبیل ، نیر و سرعین جریان دارد و در این میان شدت آن در شهرستان مشگین شهر بیشتر می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

 

 
,

 

,
 
,
شدت بارش از عصر جمعه باعث شد تا بسیاری از رانندگان در جاده اردبیل - مشگین شهر غافلگیر شده و ترافیک شدیدی در این راه ارتباطی پرتردد ایجاد گردد.
,

 

 
,

 

,
 
,
مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل اعلام کرد که در اغلب جاده های استان پدیده غالب بارش برف می باشد و هموطنانی که قصد تردد در راههای این استان را دارند خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهر کنند.
,

 

 
,

 

,
 
,
این مرکز اعلام کرد که تمامی جاده های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.
,

 

 
,

 

,
 
,
در این حال از جاده ارتباطی مشگین شهر - هریس (آذربایجان شرقی) گزارش می شود که به علت بارش برف سنگین این جاده مسدود شده است.
,

 

 
,

 

,
 
,

هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که تا صبح فردا شنبه بارش برف مناطقی از استان را سفیدپوش خواهد کرد اما با گذر این سامانه از فردا بارندگی ها قطع و هوای سرد تا روز یکشنبه در منطقه ماندگار خواهد شد. 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه