اخبار داغ

مشگین‌شهر سفیدپوش شد

مشگین‌شهر سفیدپوش شد
بارش اولین برف زمستانی در سومین روز از آذر ماه چهره شهرستان مشگین‌شهر را زمستانی کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرمشکین، در سومین روز از آذر ماه اولین برف زمستانی بر زمین نشست و چهره شهرستان مشگین‌شهر را سفید پوش کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرمشکین,

 

,

بارش برف که از روز گذشته در ارتفاعات سبلان شروع شده، عصر امروز جمعه بارش برف نسبتاً شدید موجب سفید پوش شدن شهرستان مشگین شهر شد.

,

 

,

در چند ساعت گذشته ارتفاع برف در مرکز مشگین شهر به بیش از 5 سانتی متر رسیده است و اکیپ برفروبی همزمان با بارش برف وارد عمل شده مسیرهای اصلی و اورژانسی را نمک پاشی کردند.

,

 

,

هر چند با تلاش ماموران شهرداری خوشبختانه هیچ مشکلی از بابت تردد در مرکز شهر وجود ندارد؛ اما لازم است کلیه شهروندان از تردد غیرضروری خودداری کنند.

,

 

,

طبق پیش بینی اداره هواشناسی استان اردبیل بارش برف در شهرستان های مشگین شهر ، گرمی ، نمین ، اردبیل ، نیر و سرعین جریان دارد و در این میان شدت آن در شهرستان مشگین شهر بیشتر است به طوری که شدت بارش از عصر جمعه باعث شد تا بسیاری از رانندگان در جاده اردبیل - مشگین شهر غافلگیر شده و ترافیک شدیدی در این راه ارتباطی پرتردد ایجاد شود.

,

 

,

مرکز مدیریت راههای اداره کل راهداری و حمل و نقل استان اردبیل اعلام کرد که در اغلب جاده های استان پدیده غالب بارش برف می باشد و هموطنانی که قصد تردد در راههای این استان را دارند خودرو خود را به زنجیر چرخ و تجهیزات ایمنی مجهر کنند.

,

 

,

این مرکز اعلام کرد که تمامی جاده های استان باز بوده و تردد در آنها جریان دارد.

,

 

,

از جاده ارتباطی مشگین شهر - هریس (آذربایجان شرقی) گزارش می شود که به علت بارش برف سنگین این جاده مسدود شده است.

,

 

,

هواشناسی استان اردبیل نیز اعلام کرد که تا صبح فردا شنبه بارش برف مناطقی از استان را سفیدپوش خواهد کرد اما با گذر این سامانه از فردا بارندگی ها قطع و هوای سرد تا روز یکشنبه در منطقه ماندگار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه