اخبار داغ

رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد:

بارش برف در محور اولنگ-شاهرود

بارش برف در محور اولنگ-شاهرود
رئیس پلیس راه استان سمنان از بارش برف و لغزندگی در محور شاهرود- گرگان در مسیر جاده توسکستان خبرداد و گفت: رانندگان در صورت سفر ضروری زنجیر چرخ را همراه داشته باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن بیان اینکه محور مواصلاتی شاهرود-گرگان به علت بارش برف لغزنده است، ابراز داشت: مسافران از تردد غیر ضروری در این محور خودداری کنند و درصورت سفر حتما زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار مهر,

وی با بیان اینکه محور اولنگ-شاهروده نیز به علت نبود ایمنی کافی تا اطلاع بعدی مسدود است، افزود: رانندگانی که قصد سفر به شهرهای شمالی کشور را دارند بهتر است از مسیرهایی که پلیس راه و هلال احمر در آنها مستقر هستند مانند محور آزادشهر استفاده کنند.

,

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه رعایت موارد ایمنی می تواند خاطره سفر را دلنشین کند، ابراز داشت: از رانندگانی که قصد سفر به شهرهای شمالی را دارند تقاضا داریم قبل از حرکت برف پاکن، بخاری و چراغ های مه شکن خودرو را مورد بازدید قرار دهند و حتما در اولین جایگاه بنزین سوخت گیری را انجام دهند که در صورت ماندن در ترافیک یخبندان تا رسیدن عوامل امدادی از امکانات گرمایش برخوردار باشند.

,

خسروجردی استراحت یک ربع را بعد از ساعتی رانندگی ضروری خواند و تصریح کرد: رانندگی در شب و هنگام طلوع صبح به علت یکنواختی جاده ها خواب آلودگی را برای راننده به همراه دارد لذا از رانندگان می خواهیم به محض احساس عدم هوشیاری در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

,

وی افزود: پایگاه های هلال احمر در طول محورهای استان سمنان دایر و فعال هستند چنانچه مسافران نیازمند استراحت و یا کمک امدادی هستند می توانند به پایگاه های پلیس یا هلال احمر مراجعه کنند تا در اسرع وقت به مشکلات آن ها رسیدگی شود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه