اخبار داغ

پیش‌بینی روند بارشی برای کشور

دمای شبهای کرمانشاه همچنان زیر صفر

دمای شبهای کرمانشاه همچنان زیر صفر
مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن تشریح مسیر حرکت سامانه بارشی در کشور گفت: سامانه بارشی فردا در بخش‌هایی از خراسان شمالی، گلستان و شمال خراسان رضوی سبب بارش پراکنده می‌شود همچنین بعدازظهر فردا در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده شروع می‌شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهارکرد: امروز (۴ آذرماه) در سواحل شرقی و مرکزی خزر، ابرناکی و بارش باران تداوم دارد و در مناطقی از خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان رشد ابر و بارش باران و برف پیش‌بینی می‌شود همچنین اوایل وقت امروز در مناطقی از شمال غرب و سواحل غربی خزر بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی با اشاره به اینکه امروز در مناطقی از شمال شرق، شرق و استان‌های تهران، سمنان، قم و شمال اصفهان باد شدید می‌وزد، گفت: امروز دریای خزر مواج است همچنین امروز و فردا بخش‌های مرکزی و شرقی خلیج فارس مواج پیش‌بینی می‌شود.

,

نفوذ هوای سرد به شمال و شمال شرق کشور

,

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: امروز با نفوذ زبانه پرفشار و هوای سرد در شمال شرق کشور، کاهش ۴ تا ۶ درجه‌ای دما در این مناطق پیش‌بینی می‌شود و هوای سرد تا فردا (۵ آذر) در نیمه شمالی کشور ماندگار خواهد بود.

,

وضعیت سامانه بارشی در فردا

,

به گفته وظیفه، سامانه بارشی قبل از ظهر فردا در بخش‌هایی از خراسان شمالی، گلستان و شمال خراسان رضوی سبب بارش پراکنده و به‌تدریج از کشور خارج می‌شود همچنین بعدازظهر فردا از طریق تاثیر یک موج دیگر در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده و وزش باد شروع می‌شود.

,

استان‌های پربارش در روز دوشنبه

,

این کارشناس سازمان هواشناسی تاکید کرد: در روز دوشنبه (۶ آذرماه) در مناطقی از جنوب غرب، غرب، مرکز، شرق و جنوب کشور ابرناکی و بارش باران و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی پیش‌بینی می‌شود.

,

وی افزود: بارش در این روز در دامنه‌های زاگرس در غرب، شرق و شمال خوزستان، غرب اصفهان، استان چهارمحال و بختیاری و شمال کهگیلویه و بویراحمد شدت بیشتری خواهد داشت.

,

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در مورد شرایط جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا کمی ابری گاهی همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۰ و ۱ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود. همچنین آسمان پایتخت در روز دوشنبه صاف در بعدازظهر نیمه ابری همراه با وزش باد با بیشینه و کمینه دمای ۱۲ و ۲ درجه سانتیگراد خواهد بود.

,

دمای کرمانشاه زیر صفر

,

وظیفه در پایان با اشاره به شرایط جوی کرمانشاه اظهار کرد: آسمان کرمانشاه فردا صاف، در بعدازظهر همراه با افزایش ابرگاهی وزش باد و بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود که بیشترین و کمترین دمای هوای این شهر بین ۱۱ و منفی ۳ درجه سانتیگراد خواهد بود.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه