اخبار داغ

امام جمعه لاهیجان:

تفرقه افکنان را معرفی میکنم و در مقابل آنها خواهم ایستاد

تفرقه افکنان را معرفی میکنم و در مقابل آنها خواهم ایستاد
امام جمعه لاهیجان با اشاره به شیطنت های چند سایت و تحریف و تقطیع خطبه های نماز جمعه گفت: شدیدا این قضیه را تکذیب میکنم و افرادی که این مطلب را بیان کردند باید پاسخگو باشند و تا وقتی در این شهر هستم اجازه نمیدهم کسی تفرقه افکنی کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان»، حجت الاسلام والمسلمین مهدی صدیق در شورای اداری شهرستان با اشاره به تحریف خطبه های نماز جمعه توسط چندسایت با بیان اینکه بعضی ها در حق دکترنیکفر ظلم می کنند گفت: دیروز تمام هم و غم ما در نماز جمعه این بود با اشاره به هفته بسیج بگوئیم باید بعد از هرکاری و رئیس شدیم مال مردم باشیم، این جناح، آن جناح و این گروه و آن گروه وابستگی نداشته باشیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان», «لاهیجان», «لاهیجان»,

وی با بیان اینکه حتی گفتم خاک بر سر امام جمعه ای که وابسته ی این و آن باشد گفت: فرماندار و نماینده برای عموم است.

,

حجت الاسلام صدیق با بیان اینکه هرکسی در زندگی سلیقه ای دارد ولی وقتی رئیس یا مسئول شدیم این کارها را باید کنار بگذاریم گفت: تیتر درشتی نوشتند که حاج آقا گفته است نماینده شهر جناحی است و …

,

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شدیدا این قضیه را تکذیب میکنم و هرکسی هم این مطلب را گفته است باید اینجا پاسخگو باشد گفت: این حرف من است، من همه شما را دوست دارم ولی نظام را بیشتر از شما دوست دارم و تا وقتی در این شهر هستم اجازه نمیدهم کسی ایجاد تفرقه کند.

,

وی با بیان اینکه همه پیرو رهبری هستیم و در یک خط هستیم و باید راه او را ادامه دهیم و هرکسی ایجاد تفرقه کند به والله نامش را می برم و تا وقتی هستم این شیوه  من است گفت: همه با هم هستیم، آقای نیکفر، فرماندار و بنده هم باید توان و تحمل مان را نیز بیشتر کنیم.

,

نماینده ولی فقیه در شهرستان در پایان با تذکری به روسای ادارات گفت: ارباب رجوع وقتی با دست های پینه بسته، می آید سرور شما هستند و ما نوکر آنها هستیم، امیدوارم نشنوم که سرت را بالا نگرفته باشی و جواب سلامش را نداده باشید.

,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه