اخبار داغ

فرمانده سپاه استان البرز؛

امروز تفکر امام (ره) در قالب بسیج جهانی شکل گرفته است/ پیروزی جبهه مقاومت در سوریه ثمره تفکر بسیجی بود

امروز تفکر امام (ره) در قالب بسیج جهانی شکل گرفته است/ پیروزی جبهه مقاومت در سوریه ثمره تفکر بسیجی بود
سردار سید یوسف مولایی گفت: شجره طیبه به عنوان صفتی که امام (ره) به بسیج دادند قابل تامل است چرا که ایشان درست زمانی که کشور ما در محاصره کفر و اسلام آمریکایی بود به دنبال بسیج جهانی بودند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، فرمانده سپاه استان البرز عصر امروز یکشنبه در گردهمایی بزرگ بسیجیان که به مناسبت سالروز تشکیل بسیج  با حضور حجت الاسلام حسینی همدانی نماینده ولی فقیه در البرز در مصلی امام خمینی (ره) کرج برگزار شد ضمن تبریک پیروزی جبهه مقاومت بر داعش به عنوان شرورترین گروه تاریخ گفت: امام (ره) بسیج را به شجره طیبه توصیف کردند و خداوند طیبه را در قالب درختی پاک مثال زدند. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, تیتریک, تیتریک,
سردار سید یوسف مولایی افزود: امروز درخت بسیج بالنده بوده و میوه داده و ریشه در توکل به خدا دارد و در دفاع مقدس نشان داد که به صفات الهی معتقد بوده و با نگاه به وصیت نامه شهدا می توان این خصایص را مشاهده کرد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: میوه درخت بسیج ایثار، گذشت، شهادت و توسل است و اگر بخواهیم درک درستی از آن داشته باشیم صفتی که امام (ره) به بسیج دادند قابل تامل خواهد بود چرا که ایشان درست زمانی که کشور ما در محاصره کفر و اسلام آمریکایی بود به دنبال بسیج جهانی بودند. 
,
 
,
فرمانده سپاه استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: امروز در سال 96 شاهد هستیم که بسیج جهانی شکل گرفته است و با ایفای نقش ماموریت خود را انجام داده است و زینبیون، فاطمیون، حیدریون، انصارالله، حشدالشعبی و ... بسیجیانی هستند که از این شجره طیبه ریشه گرفته اند و پیروزی دفاع وطنی به همراه ارتش و سپاه در سوریه ثمره این تفکر بوده و اگر به درستی بسیج را بشناسیم قطعا به فسلفه وجودی آن پی خواهیم برد.  
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه