اخبار داغ

نماینده ولی فقیه در استان البرز؛

بسیج بینی استکبار را به خاک مالید/ حقوق نجومی و اختلاس ثمره فقدان تفکر بسیجی در مسئولین بود/ روحیه جهادی و حرکت در محور بسیج نجات بخش کشور است

بسیج بینی استکبار را به خاک مالید/ حقوق نجومی و اختلاس ثمره فقدان تفکر بسیجی در مسئولین بود/ روحیه جهادی و حرکت در محور بسیج نجات بخش کشور است
حجت الاسلام حسینی همدانی گفت: نهادی که بینی استکبار را به خاک مالیده و توانسته است مستکبرین به ویژه آمریکای جنایتکار را به شکست وادار کند تفکر بسیجی و بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، به مناسبت سالروز تشکیل بسیج عصر امروز یکشنبه گردهمایی بزرگ بسیجیان با حضور فرمانده سپاه استان البرز در مصلی امام خمینی (ره) کرج برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از, تیتریک, تیتریک,
نماینده ولی فقیه در استان البرز در این گردهمایی ضمن تسلیت ایام شهادت امام حسن عسگری (ع) و تبریک هفته بسیج و پیروزی بر جرثومه های خباثت به دلاورمردان گفت: 5 آذر در سال 58 که انقلاب اسلامی یک نهال نورس بود و خبری از جنگ بعث نبود امام (ره) با بصیرت فوق العاده و دید الهی خطر اصلی و نوک پیکان را پس از افشای اسناد لانه جاسوسی آمریکا دانست.
,
 
حجت الاسلام حسینی همدانی با اشاره به اینکه امام (ره) برای نهادینه سازی انقلاب دستور تاسیس بسیج مستضعفین را دادند افزود: از همان زمان فعالیت بسیج در جبهه های مختلف شکل گرفت و امروز قریب به 40 سال در همه صحنه ها حضور جدی موثر داشته و در صحنه های دفاع، استکبارستیزی، سازندگی، علم و فناوری، دفع فتنه، هنر، مسائل اجتماعی و کمک های مردمی ایفای نقش کرده است. 
,
,
 
,
وی به رضایت امام (ره) و رهبری از عملکرد بسیج اشاره کرد و اظهار داشت: امروز بسیج با همان صلابت و انگیزه ابتدای انقلاب به سمت مقاصد عالی در حال حرکت است و این مهم نشان دهنده رویش و تکثیر این تفکر است و نهادی که بینی استکبار را به خاک مالیده است و توانسته است مستکبرین به ویژه آمریکای جنایتکار را به شکست وادار کند تفکر بسیجی و بسیج است. 
,
 
,
حجت الاسلام حسینی همدانی تصریح کرد: به غیر از تفکر بسیجی کسی نمی توانست عوامل آمریکا این غده خطرناک که به پیکره اسلام چنگ زده بود و در بلاد اسلامی ریشه دوانیده بود را ریشه کن کرده و آرامش را به منطقه بازگرداند لذا دشمن ساکت نخواهد ماند لذا باید گفت تفکر بسیجی راه خود را باز کرده و شبیه گفتمان انقلاب اسلامی به تمام مناطق عالم صادر شده است. 
,
 
,
وی گفت: امروز جوانان کشورهای آزادی خواه از شجره طیبه بسیج الگوگیری کرده و در مقابله با دشمنان این مسیر را طی می کنند لذا دشمنان از روحیه انقلابی که ریشه در باورهای مردم دارد ترس دارند چرا که این مکتب همان مکتب حسین (ع) است و دشمن زبون با قصاوت قلب سر از تن اسیر خود جدا می کند و البته اگر دشمن نمی ترسید داخل کشور خود رجز نمی خواند و خضعبلات تحویل نمی داد. 
,
 
,
حجت الاسلام حسینی همدانی افزود: ارتجاع منطقه که سر در آخور آمریکا دارند و از توبره صهیونیست سر بر نمی دارد از روی استیصال زبان به اهانت باز کرده است و آل سعود شیرخورده از صهیونیست و مدیریت شده توسط استکبار بداند اگر رهبری اذن بدهد برای نابودی شان نیاز به لشکرکشی نیست و صرفا بسیجیان البرز ریشه آنها را خشک خواهند کرد. 
,
 
,
وی اظهار داشت: امروز همه ما در هر عرصه باید گفتمان انقلابی بسیج را توسعه دهیم و نگذاریم خاموش شود لذا حرکتی که مدتی است علیه بسیج راه افتاده است را باید مورد رصد قرار داد و آن چیزی که نجات بخش مسائل سیاسی، اقتصادی، آسیب های اجتماعی، فرهنگی و ... است تفکر بسیجی و روحیه جهادی و حرکت در محور بسیج است. 
,
 
,
نماینده ولی فقیه در استان البرز در خاتمه در هشداری به مسئولان گفت: امام (ره) در سال 67 در پیامی فرمودند من دست یکایک شما پیشگامان رهایی را می بوسم و می دانم که اگر مسئولین نظام اسلامی از شما غافل شوند در آتش دوزخ الهی خواهند سوخت لذا اگر تفکر بسیجی از مسئولین نظام گرفته شود حقوق های نجومی، اختلاس های چند میلیاردی و مسائل اجتماعی و ...، مدیریت پیر و کند، غیر فعال و منفعل در برابر دشمن را شاهد خواهیم بود.  
,


 

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه