اخبار داغ

رئیس آبفای رودسر در شورای شهرستان مطرح کرد:

تخصیص ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات تنش برای شهر چابکسر

تخصیص ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات تنش برای شهر چابکسر
رئیس آفای رودسر در شورای شهرستان از تخصیص ۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات تنش برای شهر چابکسر خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار رودسریها مازیار غلامپور رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان رودسر عصر روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه از استفاده نابجا از شبکه های مجازی انتقاد کرد و گفت: امکان دارد یکی با بغض و کینه از یک مسئولی فیلم یا تصویری در این فضا منتشر کند که اصلا صحت نداشته باشد ، سال گذشته در یکی از شبکه های مجازی فیلمی از وجود کرم در آب در شهرستان منتشر شد که به قسمت حقوقی اداره کل ارجاع گردید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار,  رودسریها مازیار غلامپور ,  رودسریها,  رودسریها, رئیس اداره آب و فاضلاب شهری شهرستان رودسر عصر روز دوشنبه ۱۵ آبان ماه از استفاده نابجا از , شبکه های مجازی,  انتقاد کرد و گفت: امکان دارد یکی با بغض و کینه از یک مسئولی فیلم یا تصویری در این فضا منتشر کند که اصلا صحت نداشته باشد ، سال گذشته در یکی از شبکه های مجازی فیلمی از وجود کرم در آب در شهرستان منتشر شد که به قسمت حقوقی اداره کل ارجاع گردید.,

 

,

غلامپور با اشاره نقش دکتر عباسی نماینده شهرستان در جذب اعتبارات گفت: ۵میلیارد تومان اعتبار از محل اعتبارات تنش برای شهرچابکسر دریافت کردیم. در ابتدای کارم در شهرستان درصد تحت پوشش چابکسر ۴۱درصد بود که الان به  ۸۸ درصد رسیده که با این اعتبار امیدواریم بتوانیم به ۱۰۰درصد برسانیم.

, ۵میلیارد تومان, از محل اعتبارات تنش,

 

,

وی با اشاره به تابستان سخت امسال در خصوص آب شرب اذعان داشت : ۱۲ تابستان در شهرستان رودسر هستم که امسال سخت ترین آن ها برای من بود.

, ۱۲ تابستان,

 

,

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری رودسر خاطرنشان کرد: در استانداری گیلان برای پروژه آب رسانی رودسر ۲۳میلیارد اوراق مشارکت درنظر گرفته شده است که اگر این پروژه اتفاق بیافتد ۹۵درصد مشکلات حل می شود.

, اوراق مشارکت,

 

,

غلامپور همچنین از اعتبار ۲۲۰ میلیون تومانی مصوب شورای برنامه ریزی شهرستان رودسر برای اصلاح خطوط انتقال آب ۴ شهر خبر داد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه