اخبار داغ

مسئول شورای زکات شهرستان خلیل آباد خبر داد؛

جمع آوری بیش از 3 میلیارد ریال زکات در خلیل آباد

جمع آوری بیش از 3 میلیارد ریال زکات در خلیل آباد
مسئول شورای زکات شهرستان خلیل آباد گفت: از ابتدای سال جاری تا به امروز قریب به سه میلیارد و 400 میلیون ریال زکات در خلیل آباد جمع آوری شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی محمدزاده در گفت‌وگو با خبرنگار یار خراسانی، در خصوص میزان زکات جمع آوری شده در شهرستان خلیل آباد اظهار داشت: شورای زکات خراسان رضوی برای شهرستان خلیل آباد پیش بینی 6 میلیارد ریال جمع آوری زکات داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

 

,

6 میلیارد ریال زکات باید تا پایان سال در خلیل آباد جمع آوری شود

, 6 میلیارد ریال زکات باید تا پایان سال در خلیل آباد جمع آوری شود,

 

,

وی با بیان اینکه خشک‌سالی ها و سرمازدگی هایی که در شهرستان خلیل آباد وجود داشت تأثیر بسزایی بر کاهش تولید محصولات کشاورزی مردم شهرستان گذاشته است، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال جاری تا به امروز قریب به 3 میلیارد و 400 میلیون ریال زکات در خلیل آباد جمع آوری شده است.

,

 

,

مسئول شورای زکات شهرستان خلیل آباد با تأکید بر اینکه این مقدار باید تا پایان سال به 6 میلیارد ریال برسد، تصریح کرد: اقدامات خوبی برای تشویق و ترغیب مردم به پرداخت زکات در شهرستان صورت گرفته است.

,

 

,

17 نو عروس خلیل آبادی نیازمند کمک 3 میلیون تومانی

, 17 نو عروس خلیل آبادی نیازمند کمک 3 میلیون تومانی,

 

,

وی با اشاره به اینکه 20 تابلو فلزی منقوش به احادیث و روایات به جهت تشویق مردم به پرداخت زکات در ورودی روستاها نصب شده است، اذعان کرد: از بیش از 150 نفر از مؤدیان موفق پرداخت زکات نیز در شهرستان خلیل آباد از ابتدای سال تجلیل شد.

,

 

,

محمدزاده از اهداء جهیزیه به نوعروسان نیازمند خبر داد و عنوان کرد: 17 نفر از نوعروسان کمیته امداد خلیل آباد نیازمند تهیه جهیزیه هستند که به هر نفر 3 میلیون تومان از محل شورای زکات نیز پرداخت خواهد شد.

,

 

,

15 واحد مسکونی در خلیل آباد نیازمند کمک 5 میلیون تومانی

, 15 واحد مسکونی در خلیل آباد نیازمند کمک 5 میلیون تومانی,

 

,

وی با بیان اینکه پیگیر ساخت مسکن مددجویان در شهرستان هستیم، تشریح کرد: بیش از 15 واحد مسکونی در شهرستان هستند که هر کدام برای تعمیر منازل نیازمند 5 میلیون تومان به جهت ایزوگام، مرمت و... هستند، خانه هایی وجود دارد که در هوای بارانی پر از آب می شود و امیدواریم بتوانیم از محل درآمد های زکات به آن‌ها کمک کنیم.

,

 

,

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه زکات جمع آوری شده در موضوعات عمرانی و محرومین هزینه می شود، بیان کرد: مبالغ زکات جمع آوری شده در هر روستا نیز در همان روستا برای مباحث عمرانی هزینه می شود و مبالغی نیز در سر فصل های کمک معیشت، درمان، تحصیل، کمک هزینه ازدواج و... هزینه می شود.

,

 

,

هزینه زکات در خارج از شهرستان خلاف شرع و قانون است

, هزینه زکات در خارج از شهرستان خلاف شرع و قانون است,

 

,

وی با اشاره به صحبت هایی که در خصوص هزینه زکات خلیل آباد در خارج از شهرستان وجود دارد، تأکید کرد: تمام مدارک و مستندات مربوط به میزان زکات جمع آوری شده در هر سال و محل های مصرف آن وجود دارد و اشخاصی که این صحبت ها را مطرح می کنند می توانند به شورای زکات شهرستان مراجعه کنند.

,

 

,

حجت الاسلام محمد زاده با بیان اینکه کمک های نقدی و غیر نقدی مستحبی از خارج شهرستان نیز جمع آوری می شود، ابراز کرد: از نظر مراجع تقلید هزینه یک ریال از زکات در خارج از شهرستان خلاف شرع و قانون است.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به زلزله کرمانشاه و تخریب منازل مسکونی، اذعان کرد: ساخت سه واحد مسکونی در غرب کشور مخصوص زلزله زدگان به کمیته امداد شهرستان خلیل آباد اختصاص داده شده است و امیدواریم بتوانیم با کمک مردم این منازل را به یادگار از طرف مردم خلیل آباد بسازیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه