اخبار داغ

در پی بی‌توجهی آب و فاضلاب شهری خلخال؛

وضعیت نامناسب مخازن نگهداری آب شرب شهری در خلخال/ دادستان هشدار داد

وضعیت نامناسب مخازن نگهداری آب شرب شهری در خلخال/ دادستان هشدار داد
دادستان عمومی و انقلاب خلخال با انتقاد از وضعیت نامناسب مخازن نگهداری آب شرب شهر خلخال گفت: مخازن نگهداری آب و فاضلاب شهری امنیت لازم برای حفظ سلامتی شهروندان خلخالی را ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو ،علی نباتی بعداز ظهر امروز در بازدید از مخازن نگهداری آب شرب شهر خلخال با اظهار تاسف از بی توجهی اداره آب و فاضلاب شهری و انتقاد از عدم نگهداری صحیح از مخازن آب و نداشتن درب و امنیت لازم برای حفط سلامتی مردم شهر خلخال، گفت: با وجود تذکرات  مکرربه اداره و فاضلاب شهری هیچکدام از مخازن نگهداری آب درب و محفظه سالم و قفل دار نداشته وامکان آلودگی با سم، مردار حیوانات وحشی ، غرق شدن انسان وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

دادستان خلخال گفت: سلامتی مردم شهر خلخال و استفاده از آب شرب سالم و بهداشتی اهمیت دارد و  در صورت بروز مشکل عواقب و مسئولیت حقوقی و کیفری آن بر عهده رئیس آب و فاضلاب شهری خلخال خواهد بود .

,

وی افزود: هیچ گونه فنس کشی و قفل مناسب بر روی آب آنبار ها و محل مخازن آب شرب شهری خلخال وجود ندارد که هر لحظه امکان وجود خطر می رود.

,

دادستان خلخال گفت: علاوه بر مشکلات قید شده بالا نشت آب از مخازن مشکلات عدیده ای رابرای شهروندان ایجاد خواهد کرد.

,

دادستان خلخال با تعیین ضرب الاجل دو ماهه برای اداره آب و فاضلاب شهری گفت: دراین فرصت باید همه اقدامات از جمله نصب دوربین های مدار بسته ، ایجاد حفاظ وفنس در محل آب انبار ، قطع نشتی ها در منابع آب در شهر خلخال انجام گیرد و در غیر این صورت مقام قضایی با تشکیل پرونده اقدام قانونی لازم را به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

,

به گزارش ازناو ، تصاویر درج شده در این خبر مربوط به منابع نگهداری آب شهر خلخال است که بی توجهی اداره آب و فاضلاب شهری همچنان بی صاحب رها شده است.

,

 

,

 

,
,
,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,
, , ,

انتهای پیام / خلخال

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه