اخبار داغ

ساخت مدرسه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در حویق تالش

ساخت مدرسه توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه در حویق تالش
جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان از ساخت، تعمیر و تجهیز مدارس در بخش حویق تالش خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مریان خبر، آقاجانزاده جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان به همراه همتی مسئول تعلیم و تربیت قرارگاه در دیدار با مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان از احداث،تعمیر و تجهیز تعدادی از مدارس در استان گیلان خبر داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مریان خبر, ، آقاجانزاده جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس گیلان به همراه همتی مسئول تعلیم و تربیت قرارگاه در دیدار با مقدم مدیر کل نوسازی مدارس استان گیلان از احداث،تعمیر و تجهیز تعدادی از مدارس در استان گیلان خبر داد.,

 مقدم در این دیدار که در محل دفتر وی برگزار شد از اقدامات قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدردانی کرد و خاطر نشان ساخت:اقدامات قرار گاه برای توسعه و تجهیز زیر ساخت های آموزشی کاری بسیار ارزشمند و ستودنی است.

,

وی ادامه داد: سپاه پاسداران  در صحنه جهاد سازندگی نیز با حضوری فعال و هوشمندانه سهم مهمی را در سازندگی کشور ایفا می کند.

,

 در ادامه جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه قدس  گیلان با اشاره به فعالیت قرارگاه گفت:‌ این قرارگاه با نگاه محرومیت زدایی دهستان ها تشکیل شده و اقدامات موثری در استان‌های مختلف در زمینه محرومیت‌زدایی انجام داده است.

,

وی از اعلام آمادگی این قرار گاه برای احداث، تعمیر و تجهیز مدارس در دهستان های درفک رودبار، حویق تالش و سمام املش خبر داد و یادآور شد: به حول قوه الهی در صدد هستم محرومیت را با برنامه های انجام شده از این مناطق بزداییم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه