مسئول بسیج علمی و پژوهشی شهرستان دزفول در گفتگو با خبرنگار ما ضمن بیان خبر فوق توضیح داد: این نمایشگاه با هدف تجلیل از نخبگان، مخترعین، محققان و پژوهش گران بسیجی اجرا می گردد.

سروان پاسدار ایمان پورفهیمی ادامه داد: نمایشگاه فوق طی ایام بزرگداشت هفته ی بسیج، با شعار «بسیج، اندیشه‌ ورزی و تولید علم» و با تکیه بر رهنمودهای رهبر انقلاب در حمایت از جهادگران علمی و خوداتکایی برپا خواهد شد.

وی افزود: این جشنواره در تاریخ هشتم الی دهم آذر ماه (چهارشنبه و پنجشنبه ساعات ۱۹ الی ۲۳ و جمعه ساعات ۱۴ الی ۱۸) در پارک خانواده با حضور نخبگان بسیجی، مخترعان، فعالان حوزه علم و فناوری برگزار می‌شود و از اقشار مختلف در این نمایشگاه حضور فعالی خواهند داشت.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی شهرستان دزفول تشریح کرد: در این مجموعه ی نمایشگاهی شاهد طرح ها، اختراعات و ایده های نو و همچنین کارگاه های مختلف آموزشی (سازه های مهندسی، نجوم شناسی به همراه رصد، خلاقیت و …) و همچنین مشاوره ی تخصصی و حقوقی نخبگان و انجام معاینات سلامت به صورت رایگان در این نمایشگاه برنامه ریزی شده است.

پورفهیمی خاطر نشان کرد: ضمنا هر شب به قید قرعه هدایای نفیسی به بازدید کنندگان از نمایشگاه اهدا خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به اقدامات و وظایف سازمان بسیج علمی شهرستان گفت: این سازمان طی این چند سال اخیر تاکنون بیش از ۱۴۰ مخترع شناسایی کرده و تعداد زیادی از طرح های این عزیزان نیز حمایت مالی و تخصصی صورت گرفته است.

مسئول بسیج علمی و پژوهشی شهرستان دزفول تصریح کرد: یکی از اهداف تشکیل این سازمان رسیدن به اقتصاد دانش‌ بنیان می باشد.

پورفهیمی اضافه کرد: تلاشمان این است با حمایت های معنوی و مادی نخبگان و با تقویت مرکز رشد بسیج و راه اندازی پایگاه های علمی در سطح شهرستان به حمایت نخبگان و آموزش مهارت های تخصصی به افزایش تولید علم و صنعت در کشور و ایجاد اشتغال کمک کنیم.

وی همچنین بیان کرد: بنا بر بیانات رهبر انقلاب که می‌فرمایند: “نخبگان، هدایای نفیس الهی هستند و هم باید از آن‌ ها مراقبت بشود و هم احساس مسئولیت کرد”، بنابراین تمام انرژی و تلاشمان این است که بتوانیم فعالیت‌ های عزیزان نخبه را معرفی و به ثمر برسانیم.

پوستر این نمایشگاه را در ادامه مشاهده می کنید.

نمایشگاه

برای مشاهده ی تصویر در اندازه ی بزرگ روی عکس کلیک کنید.

انتهای پیام/