اخبار داغ

پشت پرده هجمه های اخیر علیه سنگربان لرستانی تیم ملی فوتبال

پشت پرده هجمه های اخیر علیه سنگربان لرستانی تیم ملی فوتبال
اگرچه نقل و قول های پراکنده پیرامون اسم و سن و شناسنامه بیرانوند نیازی به گزارش نداشته و چیزی جز شایعه و تخریب دروازه بان موفق و جوان لرستانی نبود اما...
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک علیرضا بیرانوند متولد30 شهریور 1371 از جوانان خرم آباد است که از سال 86 با تمام سختی ها و مشقت ها برای رسیدن به هدف خود،یعنی فوتبالیست شدن به تهران می آید؛یعنی دقیقا زمانی که 15 سال سن بیش تر ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

علیرضا با حسین آقای تیم وحدت شروع کرد؛خیلی زود با تلاش و استعدادش تأکید می کنیم با استعداد خودش توسط مربی امیدهای نفت تهران برای بازیکنی نوجوانان نفت انتخاب می شود.

,

 

,

 

,

هنوز هم وقتی از کارکردن در کارواش و پیتزایی و رفتگریش می گوید هیچ ابایی ندارد و می گوید آن روزها را فراموش نمی کند چراکه اعتقاد دارد خداوند مزد زحماتش را داده است.

,

 

,

علیرضا در سن 18 سالگی ازدواج می کند و همین ازدواج و در کنار همسر و دو فرزند بودنش را هم یکی دیگر از دلایل موفقیتش عنوان می کند.

,

 

,

از اولین قراردادش که با نوجوانان نفت بست و بازی کرد تا امروز که یکی از بازیکنان مطرح فوتبال کشور است تلاش کرده در تمرین ها بدرخشد تا کادر فنی تیم ملی به او اعتماد کنند و بتواند در جام جهانی روسیه حضور داشته باشد.

,

 

,

دروازه بان تیم ملی فوتبال

, دروازه بان تیم ملی فوتبال,

 

,

و اما این روزها عده ای خواسته و نخواسته در برابر سال ها زحمت یک جوان قد علم کرده اند...به طوری که مدتی است در فضای مجازی حتی حرف از اسم و سن واقعی و مجازی علیرضا به میان آمده است؛تا جایی که برنامه زنده نود بخشی از برنامه خود را به این موضوع اختصاص داده است.

,

 

,

اگرچه نقل و قول های پراکنده پیرامون اسم و سن و شناسنامه بیرانوند نیازی به گزارش نداشته و چیزی جز شایعه و تخریب دروازه بان موفق و جوان لرستانی نبود؛ اما گزارش منتشر شده از مردم محل زندگی علیرضا و پخش آن در برنامه نود گواهی بر کذب بودن و تلاش برخی افراد برای خدشه دار کردن سوابق موفق فوتبالی علیرضا بیرانوند، جوان با غیرت لرستان است.

,

 

,

علیرضا بیرانوند،ملی پوش لرستان تیم ملی

, علیرضا بیرانوند،ملی پوش لرستان تیم ملی,

 

,

اگرچه در گزارش دیشب برخی ها در پشت تریبون و رسانه ملی پوزخند زدند اما آن چه در گزارش دیشب نمایان بود شهامت ،صداقت ،سادگی ، صفا و افتخار یک پدرعشایر به پسرش است. مؤکدا می گوییم افتخار به پسرخودش که با سختی ، دراوج فقر و محرومیت به ثمر نشسته است نه محمدرضا و علیرضای دیگری!

,

 

,

علیرضا نه فقط برای خانواده ی خود که برای یک استان و کشور افتخاراست، چراکه از نوجوانی با همت و تلاش خود از صفر شروع کرده و الان یکی از افتخارات فوتبال ملی ما هست.

,

 

,

علیرضا بیرانوند0

, علیرضا بیرانوند0,

 

,

حالا چه شده که هجمه ها علیه این دروازه بان جوان شروع شده و برخی افراد با تهمت و شایعه پراکنی به دنبال تخریب چنین الگوی سالمی برای جوانان هستند.

,

 

,

شاید هم بیرانوند به واسطه ی غیرتش در بازی های فوتبال ،استعداد و هنر دروازه بانی اش ،صداقت و سادگی اش و شاید هم شهرستانی بودن و کم سن و سال بودنش مورد این همه هجمه قرار گرفته است.   

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه