اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی مطرح کرد؛

پایان داعش مهر تائیدی بر مواضع حکیمانه رهبر انقلاب

پایان داعش مهر تائیدی بر مواضع حکیمانه رهبر انقلاب
کارشناس مسائل سیاسی گفت: پایان داعش مهر تائید بر سیاست و مواضع حکیمانه و واقع‌بینانه رهبر انقلاب اسلامی می‌باشد که حضور مقتدرانه و پیشدستانه را در عراق و سوریه تائید و علی‌رغم برخی نامهربانی‌ها و مخالفت‌ها بر آن اصرار و تأکید ورزیدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  اسماعیل یوزباشی کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار تات خبر به نابودی داعش اشاره کرد و اظهار داشت: طی روزهای اخیر خبری در رسانه ها منتشر شد که ثقل توجهات جهانی قرار گرفت و همه دیدیم و شنیدیم که سردار رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی رسما پایان شجره خبیثه داعش را در سوریه و عراق اعلام کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  تات خبر,

وی ادامه داد: اما سوالی که مطرح است این است که آیا واقعا این نقطه پایان داعش بود و جهان استکبار و پدید آورندگان داعش دندان طمع تسلط بر خاورمیانه را با این شکست خواهند کشید؟ آیا کار محور مقاومت در این مرحله به آخر رسیده است؟

,

یوزباشی افزود: مهمترین هدف فعالیت های تروریستی گروهک داعش در منطقه، اشغال و تصرف جغرافیای قابل توجهی در اطراف مرزهای غربی ایران بود تا بتوانند از طرفی با تجزیه کشورهای موثر منطقه یعنی عراق و سوریه، دولت های ضد صهیونیستی حاکم بر این کشورها را به انحلال برسانند و از طرف دیگر رژیم های جعلی و حامی صهیونیستی را در اطراف مرزهای ایران مستقر سازند.وی با اشاره به اقدامات دشمن علیه کشورهای اسلامی افزود: نابودی داعش مایوس شدن استکبار و ناکام شدن برنامه های آنها برای کشورهای اسلامی و خاورمیانه را در پی دارد.

,

این کارشناس مسائل سیاسی خاطر نشان کرد: آمریکا و هم پیمانانش در این طراحی، براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی را مدنظر داشتند اما در محاسبات خود دچار تکرار اشتباهی از جنس همان اشتباهی شدند که با تطمیع صدام حسین در تلاش بودند تا نظام جمهوری اسلامی را از میان بردارند.وی در ادامه بیان داشت: پایان داعش مهر تائید بر سیاست و مواضع حکیمانه و واقع‌بینانه رهبر انقلاب اسلامی می‌باشد که حضور مقتدرانه و پیشدستانه را در عراق و سوریه تائید و علی‌رغم برخی نامهربانی‌ها و مخالفت‌ها بر آن اصرار و تأکید ورزیدند.

,

یوزباشی تاکید کرد: وقتی سردار سلیمانی از البوکمال پایان داعش را اعلام می‌کند و سیدحسن نصرالله از نقش برجسته سردار و نیروهای حزب‌الله در مبارزه با تروریسم در عراق و سوریه با افتخار سخن می‌گوید، یعنی نقاب از چهره سعودی و امریکا که مدعی مبارزه با تروریسم شده ولی صدها فرمانده داعش را از میدان‌های نبرد فراری داده و منتظرند تا فرصتی برای فعال کردن آنها مهیا کنند، برداشتند و روشن شد که تروریسم و جنگ‌افروزی و ناامنی در منطقه، ابزار و سیاست‌های امریکایی، صهیونیستی و سعودی است.

,

یوزباشی در ادامه با بیان این نکته که هر شهر و شهرستانی به نوعی در پیروزی مقاومت علیه داعش سهم داشت، ادامه داد: سهم شهرستان اشتهارد ۶ شهید مدافع حرم به نام های شهیدان نعیم رضایی، حسین احمدی، مرادی، سیدقاسم سادات، شریف حیدری، نظری و تعدادی زیادی جانباز در راه دفاع از حرم حضرت زینب(س) بود.

,

وی در پایان اظهار داشت: همه گروه‌های سیاسی با هر فکر و اندیشه‌ای که هستند در راستای امنیت ملی و دفاع از کیان ایران اسلامی باید متفق القول و هم نظر باشند و پشت سر رهبری حرکت کنند چرا که با رهبری مقام معظم رهبری در عرصه سیاست خارجی است که ما توانستیم موفق شویم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه