اخبار داغ

مسئول بسیج سازندگی البرز خبر داد

تعهد تامین 100 کانکس توسط خیرین و اصناف البرز برای زلزله زدگان غرب کشور

تعهد تامین 100 کانکس توسط خیرین و اصناف البرز برای زلزله زدگان غرب کشور
علی ترکاشوند گفت: در حال حاضر مشکل ما در مناطق زلزله زده اغذیه و پوشاک نیست و 7 روستایی که البرز معین آن است صرفا به کانکس نیاز دارند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «تیتریک»، مسئول بسیج سازندگی استان البرز درباره آخرین اقدامات استان در راستای کمک رسانی به 7 روستای زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب که تحت پوشش البرز قرار دارند به خبرنگار تیتر1، گفت: در جلسه ای که با حجت الاسلام حسینی همدانی برگزار شد گزارشی از روند فعالیت به نماینده ولی فقیه در البرز ارائه شد و ایشان در راستای پای کار آمدن دستگاه ها حمایت هایی از ما داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, تیتر1,
 
,
علی ترکاشوند به نشست صبح روز سه شنبه 7 آذر با استاندار البرز اشاره کرد و افزود: در این جلسه به استاندار اعلام کردیم که در حال حاضر مشکل ما در مناطق زلزله زده اغذیه و پوشاک نیست و 7 روستایی که البرز معین آن است صرفا به کانکس نیاز دارند.
,
 
,
وی اظهار داشت: سپاه، بسیج، دولت و مردم باید برای تهیه کانکس تلاش کنند و اگر به موقع آماده نشود سودی نخواهد داشت چرا که قرارگاه خاتم تعهد کرده است که تا دو ماه آینده این مهم انجام شود لذا اگر مردم پای کار آمده و ما را همراهی کنند می توان زمان را به نصف کاهش داد.
,
 
,
ترکاشوند با اشاره به اینکه استاندار البرز به تمامی دستگاه های اجرایی و ادارات کل دستور داد که متناسب با توان و ظرفیت خود نسبت به تهیه کانکس اقدام کنند تصریح کرد: اصناف البرز و خیرین تعهد تحویل 100 کانکس را به مناطق زلزله زده داشته اند که از این میزان 60 کانکس آماده ارسال بوده و روز گذشته 30 کانکس آن به سرپل ذهاب ارسال شد.
,
 
,
مسئول بسیج سازندگی استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: اگر تعهد 100 کانکس تامین و ارسال شود در حال حاضر 7 روستای زلزله زده سرپل ذهاب به قریب 300 کانکس نیاز خواهند داشت.
,
 
,
 
,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه