اخبار داغ

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضا سپاه دریادواره شهدای بخش رودبنه؛

شهیدان هر منطقه، سند افتخار مردم آن هستند +گزارش تصویری

شهیدان هر منطقه، سند افتخار مردم آن هستند +گزارش تصویری
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضا سپاه گفت: افتخارات بخش رودبنه باغات و املاک نیست بلکه تعداد شهیدان این منطقه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «لاهیجان» ؛ یادواره ۲۲۰ شهید والامقام بخش رودبنه و گرامیداشت۲۲ شهید مدافع حرم استان گیلان عصر روزگذشته در مسجد جامع این شهر با حضور نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان لاهیجان و مسئولین سپاه ناحیه لاهیجان در کنار آحاد مردم و خانواده های شهدا برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «لاهیجان», «لاهیجان», «لاهیجان», ,

در این مراسم حجت اسلام والمسلمین صفرعلی مرادی نماینده ولی فقیه در نیروی هوا فضای سپاه، با بیان اینکه یکی از آثار یادواره های شهدا این است که گذشته خود را فراموش نکنیم افزود: امروز اگر کسی بخواهد افتخارات بخش رودبنه را بر شمارد، نه میزان باغات، املاک، خانه ها، ویلاها بلکه شناسنامه پر افتخار این منطقه همین نام و یادواره و آمار این شهداست.

,

وی با بیان اینکه این ها سند افتخار یک کشور محسوب می شوند افزود: یاد این شهدا به ما یادآوری می کند که وعده خداوند حق است و اگر کسی بخواهد وجه مشترک همه این شهدا را پیدا کند یکی از وجوح مشترک اصلی همه این ها، باورمندی به اعتقاد عمیق به خداوند، ولایت و امام امت بوده است.

,

حجت الاسلام صفرعلی مرادی با بیان اینکه پس خون شهدا ثمر داشته است و اگر امروز به ما بگویند که در یکی از کاخ های صدام، تصویر بزرگی از امام راحل و رهبر عظیم الشان نصب شده و یک فرمانده ایرانی به عنوان فرمانده جبهه مقاومت در کاخ صدام برنامه ریزی می کند جای تعجب نیست افزود: اگر این حرف را سال ۶۵ به ما می گفتند، پیش ما یک توهم بنظر می رسید ولی امروز دیدیم که فرمانده این کاخ کسی نیست جز حاج قاسم سلیمانی، مگر نصرت خداوند غیر این است.

,

وی با بیان اینکه پس اگر می بینیم که در کشور ما امنیت وجود دارد از برکات خون شهداست.

,

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در هوافضا سپاه، جوانان را افسران خط مقدم در مقابله با جنگ نرم دشمن دانست و ابراز کرد: روحانیون، اساتید و طلاب حوزه علمیه باید همواره توجه داشته باشند رهبری چه می‌فرمایند، یکی از مباحث مطرح شده توسط ایشان سبک زندگی قرآنی است، معظم له این سبک را در قالب ۳۵ فراز بیان فرمودند، حال جزئیات و اجراییات باید بر عهده جوانان، نخبگان طلبه و دانشجو باشد.
در پایان این مراسم حاضرین با مداحی مداح اهل بیت عصمت طهارت حاج ابوذر روحی در رسای سال روز شهادت حضرت امام حسن عسکری شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافعان حرم بر سر و سینه زدند.

,
,

پایان پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه