اخبار داغ

جانشین بسیج اساتید استان گیلان:

دشمن به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم ایران است

دشمن به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم ایران است
جانشین بسیج اساتید استان گیلان بیان داشت: غرب در جنگ نرم خود در برابر ایران به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم است تا بسیاری از گزاره‌های اخلاقی جامعه را به دنیا طلبی بکشاند و این کار با کمک رسانه‌ها به شدت در حال انجام است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روشن خبر، مهدی نیازمند، جانشین بسیج اساتید استان گیلان در جمع اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد لاهیجان در مورد برنامه‌های استکبار در برابر انقلاب گفت: آمریکا پروژه مهار ایران را در دولت ترامپ در حال پیگیری است و این پروژه در حوزه سایبری، سپاه و موشکی با شدت بیشتری در حال انجام است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, روشن خبر, روشن خبر, روشن خبر,

 

,

وی با اشاره به هدف غرب مبنی بر استحاله انقلاب اسلامی از درون، بیان داشت: غرب در جنگ نرم خود در برابر ایران به دنبال تغییر ذائقه فرهنگی مردم است تا بسیاری از گزاره‌های اخلاقی جامعه را به دنیا طلبی بکشاند و این کار با کمک رسانه‌ها به شدت در حال انجام است.

,

 

,

نیازمند با اشاره به افت علمی دانشجویان، ابراز کرد: امروزه فضای مجازی در کنار فواید بسیارش به علت مصرف ناهمگون باعث افت علمی و همچنین ایجاد شبهات و شایعات در سطح جامعه و بخصوص دانشجویان شده است که نیاز به هوشیاری و دانش افزایی اساتید در زمینه شناسایی و پاسخگویی به این شبهات است.

,

 

,

جانشین بسیج اساتید استان گیلان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال القای فضای دوقطبی در جامعه است، ادامه داد: با بیان دوقطبی های همچون توسعه و استقلال، اعتدال و انقلابی گری می‌خواهند تقابل‌های بین مردم را افزایش دهند. که خوشبختانه با رهنمودهای مقام معظم رهبری و موضع‌گیری‌های اخیر رئیس جمهوری این موضوع کمی خنثی شده است.

,

 

,

نیازمند در ادامه با اشاره به قانون کاتسا در آمریکا گفت: هدف از این طرح ایجاد دوقطبی سپاه و معیشت است تا سپاه را در مقابل معیشت مردم قرار دهند و بدین ترتیب سپاه را مجبور به کوتاه آمدن در برنامه موشکی کنند.

,

 

,

وی با اشاره به کاهش شتاب رشد علمی کشور در سال‌های اخیر، بیان داشت: در فضای دانشگاه‌های کشور اساتید و دانشجویان بسیاری هستند که علاقمند به تحصیل و پژوهش در غرب هستند حال اگر حمایت ها از تحقیقات و دانشمندان کاهش پیدا کند، خروج نخبگان افزایش پیدا کرده و باعث افزایش نفوذ علمی می‌شود.

,

نیازمند در ادامه با اشاره به اینکه جریان شیعه انگلیسی به دنبال اختلاف افکنی بین شیعه و سنی است خاطرنشان کرد: جالب است این شبکه ‌های به ظاهر شیعه، هیچگاه سخنی از شیعیان یمن، بحرین و میانمار به زبان نمی آورند و دل نمی‌سوزانند.

,

 

,

وی در پایان با اشاره به اینکه برنامه ریزی آینده بسیج اساتید به دنبال حل مسائل و دغدغه های منطقه و کشور است، گفت: هدف این است تا با استفاده از نخبگان دانشگاهی و تشکیل اندیشکده های علمی  به حل معضلات منطقه و کشور بپردازیم و راه حل های لازم را ارائه دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه