اخبار داغ

واعظی: اختلافی با جهانگیری ندارم

واعظی: اختلافی با جهانگیری ندارم
رئیس دفتر رئیس‌جمهور تاکید کرد: هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته بلکه چهار سال و سه ماه گذشته میان و آقای جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ایلنا، سیدمحمود واعظی در پایان نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره انتقاداتی به عملکرد رییس دفتر رئیس‌جمهور می‌شود، گفت: این مطالبی که مطرح می‌شود هیچ پایه و اساسی ندارد یعنی اینکه مطرح می‌کنند میان من و آقای جهانگیری اختلاف است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

اختلافی با جهانگیری ندارم/ عده‌ای چیزی می‌نویسند که پایه و اساس ندارد

,

وی با بیان اینکه هیچ اختلافی نه در این سه ماه گذشته بلکه چهار سال و سه ماه گذشته میان من و آقای جهانگیری نبوده است و بهترین رابطه را با هم داریم، اظهار داشت: به نظر می‌رسد عده‌ای که نمی‌دانم چه در ذهنشان است و چه هدفی دارند، مسیری را دنبال کرده و چیزی می‌نویسند که پایه و اساس ندارد لذا من فکر می‌کنم برخی این آرامشی که در کشور است را که براساس آن می‌توان کشور را اداره کرد و در این فضا می‌شود به نوعی معیشت مردم تامین کرد و اشتغال و تولید را بالا برد، برنمی‌تابند.

,

سرپرست نهاد ریاست جمهوری ادامه داد: ٱنها فکر می‌کنند باید حتما بین رییس‌جمهور، وزرا و مسئولان اختلاف باشد و این حزب و آن حزب درگیر باشند.

,

از رسانه‌ها خواهش می‌کنم وارد مسائل حاشیه‌ای نشوند

,

واعظی با اشاره به تفاوت فضای انتخاباتی و فضای پس از انتخابات تصریح کرد: فضایی داریم که در همه کشورها است و آن فضای دوران انتخابات است که فضای رقابتی است اما دوران بعد از انتخابات، فضای رفاقت و همکاری است و در فضای رفاقت و همکاری، هرکسی می‌تواند دیدگاه‌ها و اندیشه‌های خود را داشته باشد ولی باید باهم همکاری کنیم تا کشور را بسازیم.

,

وی با بیان اینکه مطالبات مردم بالا است و مشکلات اقتصادی زیادی داریم، خاطرنشان کرد: شب گذشته رییس‌جمهور درباره کارهای انجام شده و هم کارهای بسیار مانده‌ای که باید انجام شود، توضیح دادند بنابراین از رسانه‌ها خواهش می‌کنم وارد مسایل حاشیه‌ای نشوند به ویژه درباره چیزی که اصلا وجود ندارد.

,

درب دفتر رییس‌جمهور روی تمامی گروه‌ها و جناح‌ها باز است/ دولت روحانی حزبی نیست

,

رییس دفتر رییس‌جمهور درباره اینکه آیا در دفتر رییس‌جمهور با اصلاح‌طلبان مشکل وجود دارد؟ ابراز داشت: باید بگویند که مثلا در کدام مورد؟ در چه موضوعی؟ دفتر رییس‌جمهور، دفتری است که دربش به روی همه تفکرات مختلف، احزاب، گروه‌ها و اندیشه‌ها و فراکسیون‌ها باز است.

,

واعظی با بیان اینکه من بهترین روابط را با همه گروه‌های مختلف دارم، عنوان کرد: دلیل این است که دولت روحانی، دولت حزبی و متعلق به یک گروه و حزب نیست و متعلق به همه ۲۴ میلیونی است که رای دادند و همه کسانی که حتی رای ندادند ولی الان می خواهند با دولت همکاری کنند.

,

هدف همه در دولت تحقق وعده‌های روحانی است

,

وی اضافه کرد: فکر می‌کنیم آنچه که رییس‌جمهور در مبازرات انتخاباتی به مردم قول دادند و وعده کردند چه وعده‌هایی اقتصادی و چه اجتماعی و فرهنگی، سیاسی و... همه آنها باید انجام شود؛ بنابراین و همه در دولت و ریاست‌جمهوری هدف‌شان این است که همه وعده‌های آقای رییس‌جمهور تحقق پیدا کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه