اخبار داغ

آیت‌الله جوادی‌ آ‌ملی:

دشمنان با تحریف حقایق اسلام به دنبال انحراف نسل جوان هستند

دشمنان با تحریف حقایق اسلام به دنبال انحراف نسل جوان هستند
آیت الله جوادی آملی از مراجع تقلید تصریح کرد: امروز دشمنان اسلام با تحریف حقایق دینی به دنبال انحراف نسل جوان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از قم فردا، این مرجع تقلید، چهارشنبه شب طی سخنانی در همایش اساتید تفسیر حوزه علمیه قم که در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به مطلب فوق اظهار داشت: اساتید و مفسران حوزه و همه دغدغه مندان جامعه باید تلاش کنند که در سایه قرآن محوری جلوی این تحریف ها را بگیرند و نگذارند که دشمنان بر اندیشه و فکر و فرهنگ نسل جوان اثر منفی بگذارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا،, قم فردا, قم فردا,

وی افزود: در حوزه علمیه ما حرف اول را باید قرآن بزند و همه روایات فقهی، حقوقی و اخلاقی و تفسیری باید بر قرآن عرضه شده و سنجیده شوند.

,

این مفسر برجسته قرآن کریم خاطرنشان کرد: باید توجه داشته باشیم که دشمن برای خارج کردن قرآن و مفاهیم قرآنی از زندگی مردم ما به تدریج وارد عمل شده و برنامه های خود را در زمینه انحراف به پیش می برد و در این میان به خصوص حوزویان وظیفه دارند که برای زنده نگاه داشتن مفاهیم و پیام های قرآنی در جامعه بکوشند.

,

وی افزود: اساساً تبیین معارف در جامعه و ایجاد فضای مشترک با برادران اهل‌سنت نیز باید با محوریت قرآن انجام شود و اگر همه ما به قرآن و عترت به عنوان ثقلین چنگ زدیم ، راه سعادت را پیدا می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه