اخبار داغ

با هدف برقراری امنیت پایدار در مناطق حاشیه نشین؛

طرح "گشت های محله محور" در خرم آباد اجرا می شود+عکس

طرح "گشت های محله محور" در خرم آباد اجرا می شود+عکس
فرمانده سپاه ناحیه خرم آباد گفت: برقراری امنیت پایدار در تمام محلات سطح شهر از جمله اهداف مهم راه اندازی گشت های بسیج است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیرافلاک سرهنگ پاسدار ماشااله بازگیر در خصوص اهداف گشت های بسیج محله محور گفت: برقراری امنیت پایدار در تمام محلات سطح شهر از جمله اهداف مهم راه اندازی گشت های بسیج است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرافلاک,

 

,

وی تاکید کرد: گشت های بسیج محله محور با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی و دادستان شهرستان انجام می گیرد.

,

 

,

 گشت بسیج محله محور

, گشت بسیج محله محور,

 

,

سرهنگ بازگیر در پاسخ به این سوال مبنی بر چگونگی رفتار گشت های بسیج با متخلفین گفت: گروه های بسیجی برای استقرار در محلات، دوره های آموزش فرهنگی،اطلاعاتی و رفتاری را طی کرده و آماده خدمت به مردم هستند.

,

 

,

وی با بیان این که امر به معروف و نهی از منکر گشت ها، لسانی است ادامه داد: هیچ برخورد قهری از سوی بسیج با متخلفین صورت نمی گیرد و اینگونه افراد در شبکه ارشاد قرار می گیرند.

,

 

,

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرم آباد خاطرنشان کرد: گشت های بسیج محله محور کاملا اطلاعاتی بوده و مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی را به عنوان ضابطین معرفی شده به مقامات قضایی اطلاع می دهند.

,

 

,

آغاز گشت های بسیج  در خرم آباد

, آغاز گشت های بسیج  در خرم آباد,

 

,

وی با بیان این که جوان بسیجی وقت خود را هزینه می کندگفت: بسیج به عنوان یک نیروی مردمی متحد و منسجم به دنبال رفع هرگونه آسیب فرهنگی ،اجتماعی در نقطه به نقطه سطح شهر است.

,

 

,

سرهنگ بازگیر بیان کرد: امید داریم با وجود گشت های بسیج شاهد برقراری امنیت همه جانبه در مناطق حاشیه نشین شهر باشیم.

,

 

,

  وی با اشاره به نقش ارزنده ی بسیج در داخل و بیرون از مرزها گفت: ان شاالله بزودی با فرهنگ و تفکر ناب بسیجی ،بسیج جهان اسلام برای مبارزه با استکبار در هر نقطه از جهان تشکیل  شود‌.   

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه