اخبار داغ

مسئول پایانه مرزی میرجاوه خبر داد

ورود بیش از ۶۰ هزار زائر پاکستانی در ایام محرم به کشور

ورود بیش از ۶۰ هزار زائر پاکستانی در ایام محرم به کشور
مسئول پایانه مرزی میرجاوه گفت: خروج زوار پاکستانی از کشور از ۲۸ آبان آغاز شده و تاکنون ۱۶ هزار زائر از طریق مرز میرجاوه به کشور خود بازگشته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رضا کیخا در گفت وگو با خبرنگار لادیز؛اظهار کرد : ورود زائرین پاکستانی از طریق مرز میرجاوه به کشور برای سفر به عتبات عالیات از ابتدای سال ۹۶ آغاز شده و تا پایان آبان ۱۹۸هزار زائر از طریق مرزمیرجاوه به صورت سواره و پیاده با هزار و ۲۸۴ دستگاه اتوبوس وارد کشور شده اند.
وی با بیان اینکه زائرین پاکستاتی به مشهد,قم و کربلای معلی سفر می کنند، افزود: تعدادی از زوار با اتوبوس های ایرانی به سمت مرز شلمچه سفر می کنند و تعدادی نیز پس از ورود به کشور از طریق مرز میرجاوه به زاهدان و سپس به مرزهای غربی کشور می روند.
 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لادیز,
,
,
, ,


وی با اشاره به افزایش ورود زائرین پاکستانی در ایام محرم و صفر،خاطرنشان کرد:از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر بیش از ۶۰ هزار زائر پاکستانی با ۶۷۰ دستگاه اتوبوس از طریق پایانه مرزی میرجاوه وارد خاک جمهوری اسلامی ایران و راهی سفر عتبات عالیات شده اند.
کیخا با اشاره به آغاز بازگشت زوار پاکستانی از سفر اربعین،تاکید کرد: بازگشت زائرین از سفر اربعین از ۲۸ آبان ماه آغاز شده و تاکنون بیش از۱۶هزار زائر پاکستانی با ۱۵۴ دستگاه اتوبوس از طریق مرز میرجاوه از کشور خارج و وارد خاک کشور خود شده اند، روند خروج زائرین کاملا سهل و روان است و هیج مشکلی در خروج زوار وجود ندارد و تلاش تمام دستگاه های مربوط بر این است تا زایرین بدون هیچ مشکلی به کشور خود بازگردند.

انتهای پیام / م.ش

,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه