اخبار داغ

نبود آب شرب بهداشتی در روستای تیل خلخال در سایه بی توجهی مسئولان

نبود آب شرب بهداشتی در روستای تیل خلخال در سایه بی توجهی مسئولان
اهالی روستای تیل بخش شاهرود خلخال با اینکه منابع آب دارند ولی قصه ساماندهی آب شرب سالم در این روستا مصداق ضرب المثل آب در کوزه وما گرد جهان می گردیم، شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ازناو، روستای تیل در 62 کیلومتری شهرستان خلخال در بخش شاهرود واقع شده وعلیرغم گسیل خدمات مخابرات، برق  مردم این روستا به علت بی توجهی آب و فاضلاب روستایی همچنان با نبود آب شرب بهداشتی در این روستا دست و پنجه نرم می کنند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ازناو,

اهالی روستای تیل هرچند منابع آب خوب وچشمه های فراوان در کنار روستا دارند ولی نبود برنامه ای جامع از سوی آب و فاضلاب روستایی برای ساماندهی این چشمه ها و عمل به حداقل ها دراین روستا موجب شده که هنوز زنان روستای تیل تشت به دست در کنار جوی های روستا رخت و لباس و ظرف بشویند.

,

اکنون در ورودی روستا و سایر نقاط روستا آب فراوانی یافت می شود بی آنکه ذره ای برای استفاده مردم قابل استفاده باشد به خاطر عدم ساماندهی همچنان به دره های همجوار روستا سرازیز می شود.

,

فریدون بابایی فرماندارخلخال در جلسات مختلف شورای اداری و مشکلات شهرستان بارها تاکید بر حل مشکلات اهالی روستا برای پرهیز از مهاجرت دارد ، حال آنکه اداره آب فاضلاب روستایی شهرستان خلخال از ارائه حداقل ترین امکانات آب شرب شرمنده اهالی روستای تیل است.

,

علیرغم اینکه روستای تیل با نام عبدالله حیدری تیل  قهرمان جهانی پرتاب نیزه اسم و رسمی یافته است ولی هنوز باید حرکت های لاک پشتی آب و فاضلاب روستایی شهرستان خلخال شاهد رخت و لباس شویی زنان روستا در کنار این آبادی بود.

,

اهالی روستای تیل با گذر از بهار تابستان امسال نیز با گذشت و پاییز و ورود به زمستان هنوز چشم انتظار مسئولین هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه