اخبار داغ

نماینده شوش در مجلس :

مشارکت در نوسازی مدارس یکی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت است

مشارکت در نوسازی مدارس یکی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت است
سید راضی نوری گفت: مشارکت در نوسازی مدارس یکی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛سید راضی نوری در گفتگو با خبرنگار رهیاب با بیان اینکه هر مدرسه‌ای از نظر نظام مهندسی بعد از سالیانی که از ساخت بنا بگذرد باید تخریب شود، اظهار داشت:  در برخی از مدارس خوزستان 40 سال و بلکه بیشتر از عمر بنای ساختمان گذشته است و با کوچکترین تکانی فرو می‌ریزند.

وی با بیان اینکه اگر با این وضعیت تخصیص اعتبارها بتوانیم آمار 30 درصد را ثابت نگه داریم هنر کرده‌ایم، افزود: بعنوان مثال امسال 40 مدرسه تخریبی داریم و سال دیگر هم 10 مدرسه اضاف بر این تعداد می‌شود در نتیجه اگر با کمک خیرین سالانه همین 10مدرسه را تجدید بنا کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم و تازه به اینجا می‌رسیم که توانسته‌ایم آمار را ثابت نگه داریم.

نماینده شوش در مجلس بیان کرد: در هر حال اگر بخواهیم که امار را به 20 درصد برسانیم یک کار و حرکت انقلابی را می‌طلبد که باید سالانه 40 مدرسه ساخته شود.

وی گفت: ثابت ماندن آمارهای نوسازی مدارس در طول سالیان باتوجه به تخصیص اعتبارها به نوبه خود خبر خوبی است ولی در کل مطلوب نیست و باید اعتبارات خاص و ویژه‌ای در نظر گرفته شود.

نوری با بیان اینکه چندین سال است که نوسازی مدارس درکل کشور با مشکل مواجه است، عنوان کرد: بنده برای ساخت یک مدرسه در بخش شاوور شهرستان شوش چندین بار به سازمان نوسازی مدارس کشور و شخص معاون وزیر مراجعه کرده‌ام که دست آخر فقط 300 میلیون تومان اوراق مشارکت در اختیار ما گذاشته‌اند.

وی با اشاره به نقش بنیاد برکت و شرکت نفت در موضوع نوسازی مدارس، گفت: مشارکت در نوسازی مدارس یکی از مسئولیت‌های اجتماعی شرکت نفت است. انتظار ما این است که شرکت نفت مدارس را کاملا ببیند و نوسازی آنها را انجام دهد چرا که در خوزستان تکیه ما روی مجموعه وزارت نفت است.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه