اخبار داغ

مسئول بسیج اساتید آذربایجانشرقی:

چشم فتنه های دشمن علیه نظام، توسط بسیج کور می شود

چشم فتنه های دشمن علیه نظام، توسط بسیج کور می شود
مسئول بسیج استادان آذربایجان شرقی در نشست سیاسی بسیج استادان شهرستان میانه بسیجیان را نگهبانان همیشه بیدار انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیجیان، چشم فتنه های مختلف طراحی شده دشمن علیه نظام را کور می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از میانا، حسین جدیری صبح امروز در نشست سیاسی بسیج استادان دانشگاه های شهرستان و مراسم رونمایی از کتب تألیفی استادان دانشگاه ها، در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، با بیان اینکه کارکردی را که امام امت برای بسیج تعریف کردند، شاید تشابهاتی با بعضی نهادهای موازی داشت اظهار کرد: در آن زمان، مباحث دفاع از کشور با وجود ارتش، حفظ و حراست از اصل انقلاب و ارزش های انقلاب اسلامی با وجود سپاه و امنیت داخلی و حفظ آرمان ها در داخل شهر و اجتماع با وجود کمیته انقلاب و دیگر نیروهای نظامی و انتظامی، نیازی به بسیج نبود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, میانا,

 

,

وی با اشاره به اینکه، در آن برهه زمانی، امام راحل وقتی که می دید دشمن با تهدیدات مختلف، قصد براندازی ریشه انقلاب را دارد گفت: انقلابی که ۱۴۰۰سال امید شیعه را زنده کرده بود و تمام رشته های ایادی استکبار شرق و غرب زمان را از هم گسسته بود و می رفت که انقلابش را به جهانیان صادر کند بسیج را روی کار آورد.

,

 

,

 عضو هیات علمی واحد تبریز ادامه داد: در طول ۴۰ سال گذشته عمر مبارک انقلاب اسلامی، نظام مقدس ما با انواع تهدیدات سخت، نیمه سخت و نرم درگیر بوده و چه نهاد و مجموعه ای بهتر و پای کارتر از بسیج در مقابل این تهدیدات بود.

,

 

,

رئیس بسیج استادان استان بیان کرد: اگر امروز به ریشه بسیج و عمکلرد آن نظری بیندازیم، درست نقطه مقابل تهدیدات، بسیج بود که توانست آن را به فرصت تبدیل کند. امام راحل در آن مقطع و مقام معظم رهبری در مقطع بعد از آن، به روشنی، با دقت و به حق، بسیج را برای حفظ از ارزش ها و اصل نظام طراحی کردند.

,

 

,

جدیری خاطر نشان کرد: بسیج همیشه آماده به کار بوده و با خلوص نیت به میدان عمل می آید و به فکر جاه، مقام و موقعیت خود نیست. وقتی به بسیج مخلص گفته می شود، یعنی فی سیل ا… امورات کشور را انجام می دهد.

,

 

,

 این مسئول، ایثار و از خودگذشتگی، کارهای جهادی در مناطق محروم، حضور موفق در عرصه های مختلف علمی را از ویژگی های منحصر به فرد بسیجی عنوان کرد و گفت: بسیجی هر جا ببیند که به او نیازی هست، آتش به اختیار است، هرکسی که دغدغه این مملکت و نظام را دارد و خودش را خادم ملت و مردم بداند، بسیجی بوده و نیازی هم به داشتن کارت بسیجی نیست.

,

 

,

وی اضافه کرد: بسیجی در میانه همه قومیت ها، اقشار، صنوف و در هر جغرافیایی حضور دارد که این تبلور وحدت ملی و آگاهی ملی است؛ و همین عوامل بود که این نیروی مخلص، خار چشم دشمن شد.

,

 

,

 عضو سابق شورای مرکزی بسیج استادان استان، نیروی بی جایگزین و فدایی نظام را بسیج عنوان کرد و گفت: قشرهای محتلف متخصصین در کشور، بسیجیان هستند. دشمن نخوابیده و می داند که چشم فتنه های مختلف طراحی شده دشمن علیه نظام، توسط بسیجی کور می شود.

,

 

,

او در بخش دیگری از سخنان خود، بسیجیان را نگهبانان همیشه بیدار انقلاب توصیف کرد وگفت: یکی از قشرهای بسیار موثر و تاثیرگذار بسیج، بالطبع بسیج دانشگاهیان یعنی بسیج دانشجویی و استادان هستند. بسیج استادان و دانشجویی، نه تنها باید به سمت پیش روندگی بلکه به سمت پیش برندگی هم بروند.

,

 

,

جدیری تصریح کرد: امروز انتظاری که از دانشگاه ها می رود، اینست که باید دانشگاهی هم طراز انقلاب بوده و جهت تحقق این پیش روندگی و پیش برندگی ها تنها روحیه انقلابی و جهادی است که تاثیرگذار خواهد بود.

,

 

,

فرمانده سپاه میانه نیز در این نشست، امنیت کنونی کشور را خانواده های معظم شهداء و خون پاک شهیدان انقلاب عنوان کرد و گفت: بی شک رزمندگان، شهداء، جانبازان و آزادگان، با بذل جان خود، ریشه و نهال نوپای انقلاب را آبیاری کردند و امروز درختی تناوری شده که سایه های این انقلاب، فراتر از مرزهای ایران مشاهده می شو

,

 

,

جعفر غیابی نقش استادان را دانشگاه ها با اهمیت دانست و وضعیت علمی ما در ۳۸ سال گذشته را متفاوت تر بیان کرد و گفت: استادان ما در دانشگاه ها، نقش اساسی را در جامعه ایفا کرده اند و رتبه علمی ایران در یک سال، ۵۰ برابر از میانگین جهانی بالاتر است.

,

 

,

وی افزود: این نشان دهنده اینست که استادان دانشگاه، صبح و شب نمی شناسند و تحقیق و پژوهش می کنند و ما امروز به برکت زحمات این عزیزان، اینجا جمع شده ایم.

,

 

,

غیابی تاکید کرد: باید یادمان بماند که ایران اسلامی، مقدمه ای برای ظهور امام زمان(عج) ایجاد کرده که اکنون این هلال شیعی در حال گسترش است و استبداد و طاغوت ستیزی این انقلاب در همه جای جهان قابل رویت است.

,

 

,

فرمانده سپاه میانه با بیان اینکه امروز حرکت انقلابی مردم ایران در تمامی نقاط دنیا الگو شده است خاطر نشان کرد: به خاطر صداقت، صمیمیت و زحمات رزمندگان اسلام، تفکری به نام سلفیت، داعش و تکفیری به دستان استکبار جهانی، آمریکا، صهیونیست جنایتکار و با پول های کثیف و پلید رژیم آل سقوط ایجاد شد.

,

 

,

غیابی اضافه کرد: امروزه تفکر انقلابی، باعث شد در مقابل تفکر تکفیری بایستیم و ما بودیم که انقلاب خودمان را به جهانیان صادر کردیم که حاصل آن حشدالشعبی، مدافعان حرم، حزب اله، مردم و بسیج مردمی در سوریه، لبنان، عراق و یمن شد که جلوه کرد.

,

 

,

 رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه در جمع بسیج استادان، آنان را فرزانگان جامعه دانست و گفت: اخلاق شایسته به همراه علم و تقوی از خصوصیات یک استاد نمونه است و بسیج یک حرکت عجیب و بی نظیر بود که در انقلاب اتفاق افتاد. این هم برخاسته و سرچشمه گرفته از آن سرچشمه حکمت الهی بود که خداوند متعال در دل آن مرد بزرگ یعنی امام خمینی(ره) قرار داد.

,

 

,

علی سلیمی شاملو، بسیج را یک ارتش بی رنگ و بی ادعا در کشور برشمرد و اظهار کرد: به منظور تحقق آرمان های حضرت امام(ره) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحقق دانشگاه اسلامی و اشاعه تفکر بسیجی در آن، بسیج استادان دانشگاه ها و مراکز اموزش عالی و پژوهشی کشور توسط نیروی مقاومت بسیج در چارچوب ضوابط و مقررات دانشگاه ها تشکیل شد.

,

 

,

در پایان مراسم، از ۴ جلد کتاب تألیفی استادان رشته حقوق دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه، سید محمد جباری (دوجلد)، گیو وفاییان و وحید کریمی رونمایی شد.

,

 

,

نشست سیاسی بسیج استادان دانشگاه های شهرستان میانه با حضور امام جمعه، رؤسای دانشگاه ها و جمعی از استادان و دانشجویان رشته حقوق و اصحاب رسانه شهر، در سالن اجلاس مجتمع آموزشی و تحصیلات تکمیلی (سایت شماره دو) دانشگاه آزاد اسلامی واحد میانه برگزار شد.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه