اخبار داغ

معارفه رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی اسفراین

معارفه رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی اسفراین
در مراسمی با حضور نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی ، امام جمعه اسفراین ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان خراسان شمالی و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید دانشکده علوم پزشکی شهرستان اسفراین برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، در این مراسم دکتر اسحق ایلدرآبادی به عنوان سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین معرفی و از خدمات دکتر عبای نیک روش قدردانی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین , سپهرآیین ,

دکتر علی حق بین رئیس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این مراسم گفت : شهرستان اسفراین در شاخص های بهداشتی مرگ و میر مادران باردار ، نوزدان زیر یکسال و کودکان زیر 5 سال جزء شاخص های خیلی خوب کشوری است .
وی با بیان اینکه این دانشکده در زمینه های علمی پیشرفت های خوبی را کسب کرده و تاکنون در چندین رشته هم در سطح کارشناسی فارغ التحصیلانی را داشته است افزود :  تلاش می کنیم اعضای هیئت علمی این دانشکده را افزایش و رشته های بیشتری در سطح کارشناسی در این دانشکده دایر کنیم. 
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم از تدام طرح تحول سلامت در سطح کشور خبر داد و افزود : لایحه مالیات بر ارزش افزوده که در مجلس در حال بازنگری است  ودر این لایحه یک توجه ویژه ای به بهداشت و درمان و آموزش و پرورش خواهیم داشت و یک درصد از ارزش افزوده را به حوزه سلامت اختصاص خواهیم داد. . 
دکتر هادی قوامی در خصوی پردیس دانشکده علوم پزشکی و مجتمع آموزش عالی اسفراین نیز گفت : موافقت وزیر راه و شهرسازی برای واگذاری زمین به این مراکز آموزشی گرفته شده است و سایت مسکن ست در این شهرستان که مدتی است عملیات اجرایی آن متوقف شده است موافقت آن نیز گرفته شده است که در قالب یک پروژه خوابگاهی و واحدهای اسکان برای کارکنان اعضای هیئت های علمی این مراکز استفاده گردد. . 
سرپرست دانشکده علوم پزشکی اسفراین با اشاره به دو پروژه بزرگ طرح تحول سلامت که در این شهرستان در حال اجراست گفت : پروژه بلوک زایمانی که از 90 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است نیاز به حدود 2 میلیارد تومان اعتبار دارد که در صورت تخصیص پیدا کردن این اعتبارات تا پایان سال جاری به بهره برداری می رسد. 
دکتر اسحاق ایلدرآبادی گفت : پروژه کلینیک ویژه با 95 درصد پیشرفت فیزیکی تا پایان دی ماه سال جاری به بهره برداری می رسد که جهت بهبود وضعیت نیروی انسانی 42 نفر مجوز استخدام بصورت پیمانی گرفته شده که بیشتر آنان در رشته های بهداشتی و درمانی می باشند که از طریق آزمون جذب خواهند شد .

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه