اخبار داغ

امام جمعه مهاباد :

وحدت اقوام و ادیان جرثومه فساد و لشکرکشی به ایران اسلامی را خنثی کرد/در سایه وحدت عملی توطئه های دشمنان خنثی می شود

وحدت اقوام و ادیان جرثومه فساد و لشکرکشی به ایران اسلامی را خنثی کرد/در سایه وحدت عملی توطئه های دشمنان خنثی می شود
امام جمعه مهاباد گفت: وحدت اقوام و ادیان به ویژه شیعه و سنی، جرثومه فساد و لشکرکشی و تجاوز به ایران اسلامی را خنثی کرده و موجب شد تا حمله دنیا به کشورمان را خنثی کنیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ماموستا عبدالقادر سهرابی در گفت و گو با خبرنگار اروم نیوز، با تبریک گرامیداشت هفته وحدت و سالروز میلاد پیامبر مهربانی ها که سرآغاز هفته وحدت است، اظهار داشت: وحدت اقوام و ادیان به ویژه شیعه و سنی، جرثومه فساد و لشکرکشی و تجاوز به ایران اسلامی را خنثی کرده و موجب شد تا حمله دنیا به کشورمان را خنثی کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی، با تاکید بر اینکه آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان است، افزود: تمام پیروزی ها در سایه وحدت تحقق می یابد، چه اینکه اگر در خانواده ای هم وحدت نباشد آن خانواده از هم متلاشی می شود، آذربایجان غربی رنگین کمان اقوام و ادیان اعم از کرد، ترک، آشوری و مسیحی است که در سایه وحدت موجب آبادانی و پیشرفت استان شده اند.

,

امام جمعه مهاباد، غفلت مسلمانان افغانستان در رعایت وحدت و تسلط دشمنان بر آنان را از عوامل عدم رعایت وحدت بین شیعه و سنی عنوان کرد و گفت: وحدت در جوامع اسلامی آبادانی و تفرقه خرابی به بار می آورد.

,

وی، با اشاره به اینکه هفته وحدت طلیعه ای برای وحدت در طول تاریخ باید باشد، تاکید کرد: مسلمانان باید با گذشت از غرایض و امیال و منافع خود در تحقق وحدت بین یکدیگر بکوشند و نه تنها در یک هفته بلکه طلیعه ای برای وحدت در طول تاریخ باشند.

,

ماموستا سهرابی، با اشاره به کم آگاهی و نبود وحدت قبل از ایجاد گروه تروریستی داعش، گفت: اگر مسلمانان با هم متحد بوده و قبل از اینکه قد علم کند آگاهی لازم را می یافتند، اصلا داعشی وجود نداشت هرچند به فضل الهی با وحدت روز افزون موجب برچیده شدن سیطره شجره داعش در دنیا شدند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه