اخبار داغ

فرمانده سپاه اسدآباد:

سردارشهید قهاری‌سعید نه تنها شهید جنگ بلکه مبارز قبل از انقلاب بود

سردارشهید قهاری‌سعید نه تنها شهید جنگ بلکه مبارز قبل از انقلاب بود
به منظور برگزاری یادواره سردار شهید سعید قهاری‌سعید به عنوان شهید شاخص استان همدان، در سپاه ناحیه این شهرستان نشست خبری با حضور همسر سردار شهید برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  آوای سیدجمال؛ صبح امروز در این نشست فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد با اشاره به برگزاری یادواره سردار شهید سعید قهاری‌سعید در روز سه شنبه همین هفته، اظهار کرد: در این یادواره که با حضور خانواده معظم شهید و اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود، سردار نورالهی مشاوره فرمانده کل سپاه پاسداران در دانشگاه امام حسین(ع) سخنرانی خواهد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای سیدجمال,

سرهنگ حسن مرادی با اشاره به زندگینامه‌ای از سردار شهید قهاری سعید، گفت: این شهید والامقام در روستای چنارعلیا متولد شد و دوران تحصیلات ابتدایی خود را در این منطقه  گذراند.

,

وی سردار شهید قهاری سعید را نه تنها شهید راه حق در دفاع مقدس و جبهه حق علیه باطل دانست بلکه گفت که ایشان یکی از مبارزین دوران قبل از انقلاب است.

,

همسر سردار شهید قهاری سعید نیز با اشاره به رشادت و جانفشانی این شهید  در راه اسلام و انقلاب، به بیوگرافی از ایشان پرداخت و گفت: این سردار هشید از تنور داغ جنگ تا تأسیس سپاه پاسداران فعالیتهای مختلف را داشته است.

,

فرحناز رسولی با بیان اینکه سردار شهید قهاری تشنه زادگاهش بود و نمی‌توان گفت که ایشان فرد معمولی بوده است، افزود: ایشان مؤسس سپاه پاسداران نهاوند بودند و 5 بار هم در عملیاتهای مختلف مجروح شدند.

,

وی با بیان اینکه توفیقی بود که بنده در کنار ایشان بار و بندیل ببندم و در مناطق مختلف عملیاتی همراهشان باشم، گفت: ایشان نماز شب را ترک نمی‌شد و همیشه تابع ولایت بود.

,

همسر سردار شهید قهاری سعید با اشاره به اینکه سردار قهاری بالغ بر 100 عملیات برون مرزی شرکت داشت، گفت: ایشان در ین عملیات‌ها به خاطر اینکه شناسایی نشود، لباس محلی کردها را بر تن میکرد و در این راه می‌جنگید.

,

وی صبوری، شجاعت، ایثارگری را از خصوصیات بارز شهید خواند و گفت: ایشان به شهدا بسیار معتقد بود و مزدش را بعداز انجام کنگره شهدای یزد از آنان گرفت و به شهادت نائل آمد.

,

وی با بیان اینکه ما خانواده شهدا مطالبه‌ای نداریم اما حیف است که نام این شهید با گستردگی خدمت و جانفشانیش ناشناخته بماند، افزود: می‌طلبد که همه رسانه در این عرصه برای ماندگاری نام شهدا قلم بزنند.

,

رسولی به نوع شهادت سردار شهید قهاری اشاره به کرد و گفت: باعث تأسف است که نسبت به عدم معرفی به موقع ایشان کوتاهی شد و به خوبی در میان مردم نامش ماندگار نشد.

,

وی در بخشی از سخنانش به ارزشهای انقلاب از جمله رهبر انقلاب اشاره کرد و گفت: باید برای حفظ این ارزشها و شناساندن آنان به جهانیان هم قدم و همگام شویم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه