اخبار داغ

لغو مجوز اوباماکر توسط جمهوری‌خواهان سنا تصویب شد

لغو مجوز اوباماکر توسط جمهوری‌خواهان سنا تصویب شد
در ادامه تلاش‌های رئیس‌جمهور آمریکا برای لغو اقدامات رئیس‌جمهور سابق این کشور، جمهوری‌خواهان سنا مجوز طرح خدمات درمانی اوباما موسوم به «اوباماکر» را لغو کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جمهوری‌خواهان سنا، لغو مجوز برنامه خدمات درمانی اوباما موسوم به «اوباماکر» را بعنوان بخشی از لایحه کاهش مالیات خود، به تصویب درآوردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

به گزارش فارس، طبق این گزارش هیچ یک از دموکرات‌های کنگره به لایحه مالیات جمهوری‌خواهان رأی نداد و هنوز مشخص نیست که لغو این مجوز چه مفهومی برای اوباماکر دارد.

,

بسیاری از کارشناسان و گروههای خدمات درمانی هشدار دادند که لغو این مجوز به بی‌ثباتی بازارهای اوباماکر منجر می‌شود و در نتیجه حق بیمه افزایش می‌یابد و شرکت‌های بیمه به سادگی برخی مناطق خاص را حذف می‌کنند.

,

جمهوری‌خواهان میانه‌رو در حال حاضر تلاش می‌کنند تا اصلاحاتی در اوباماکر ایجاد شود تا بازارهای بیمه به ثبات برسند.

,

لغو این مجوز بخشی از اصلاحات اصلی مالیاتی که کمیته مالی سنا آن را منتشر کرد نبوده است و «اورین هچ» رئیس این کمیته قبلاً گفته بود که می‌خواهد موضوعات خدمات درمانی از موضوع مالیات جدا باشد اما ترامپ به همراه محافظه‌کاران سنا همچون تام کاتن از ایالت آرکانزاس خواستار شامل شدن این طرح در موضوع مالیاتی شده‌اند.

,

ظاهراً ترامپ به بازگشت به لغو کامل و جایگزین کردن طرح خدمات درمانی اوباما کر بعد از تصویب لایحه نهایی مالیاتی علاقمند است.

,

رهبران جمهوری‌خواه به بازبینی کامل این موضوع در سال انتخاباتی متعهد نیستند اما «جان کندی» سناتور کنگره می‌گوید که فکر می‌کند لغو مجوز اوباما کر، لغو کامل و جایگزین کردن این برنامه را یک گام نزدیک‌تر می‌کند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه