اخبار داغ

برگزاری مسابقات قرآنی در سپاه ناحیه زرقان

برگزاری مسابقات قرآنی در سپاه ناحیه زرقان
به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه زرقان مسابقات قرآنی در رشته های حفظ‌‍‍،ترتیل،قرائت،مفاهیم،اذان و اقامه در حسینیه امام خامنه ای این ناحیه برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرقان ما ؛علیرضا زمانی معاون محترم تعلیم و تربیت سپاه ناحیه در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی بخش زرقان با اشاره به  وظایف مطرح سازمانی معاونت تعلیم و تربیت در سپاه پاسداران ودر خصوص آغاز نهضت قرآنی در این معاونت اظهار کرد: معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه بر اساس وظایفی که بر عهده دارد مسئله قرآن را در دستور کار قرار داده است و با جدیت این عرصه را تقویت می کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, زرقان ما, ؛,

 

,

وی افزود: فعالیت های قرآنی در معاونت تعلیم و تربیت، منحصر به برگزاری مسابقات قرآنی نیست بلکه آموزش آحاد بسیجیان بالاخص ارکان شجره طیبه صالحین در شاخه های مختلف قرآنی شامل مأموریتهای معاونت در مرکز دارالقرآن سپاه ناحیه است.

,

حجت الاسلام والمسلمین زمانی در ادامه افزود: برخی تصور کرده اند که برگزاری مسابقات قرآنی یک فعالیت تبلیغی است که به هر حال به نحو تدریجی و تبلیغی در دستور کار معاونت قرار گرفته است که چنین باوری نداریم اگر چه فعالیت های قرآنی در کنار خودش کار تبلیغی هم دارد اما هدف و غرض اصلی از پرداختن به آیات قرآنی و فعالیت های قرآنی، بهره مند از این منبع پر فیض معنوی و علمی است که ما همه بتوانیم از آن در مسیر زندگی خودمان توشه برگیریم.

,

مسؤول محترم معاونت تعلیم و تربیت سپاه زرقان با اشاره به جایگاه ویژه ی بسیجیان در سطوح مختلف جامعه در ادامه گفت: سلامت جامعه بسیجی یکی از اصول و یکی از اموری است که اهمیت ویژه ای دارد و صحت فعالیت و سلامت و دور شدن از کشش ها و تمایلات غیر دینی و غیر اسلامی و غیر انسانی، یکی از بایسته های فعالیت های آحاد بسیجیان است و چون قرآن در مکتب اسلامی جایگاه رفیعی دارد تلاش میکنیم در سپاه و بسیج نیز به همان شکل بلکه بیشتر از دیگر دستگاهها، جایگاه والایی داشته باشد.

,

علیرضا زمانی در مراسم افتتاحیه مسابقات قرآنی با ابراز خرسندی از برگزاری این مسابقات در رشته ها و رده های سنی مختلف اظهار کرد: جمع زیادی از قرآن دوستان و نخبگان قرآنی منطقه زرقان در این مسابقات حضور دارند و در رده سنی زیر ۱۶سال و بالای ۱۶ سال و در رشته های حفظ‌‍‍،ترتیل،قرائت،مفاهیم،اذان و اقامه با حضور بیش از ۵۰ داوطلب شرکت کرده و در فضایی سالم و صمیمی و با حضور ۵داور خواهر و ۵داور برادر به رقابت می پردازند که برگزیدگان به مرحله استانی و سپس توفیق حضور در مرحله ی کشوری را خواهند داشت.

,

وی در پایان از همکاری دستگاههای مختلف در برگزاری مسابقات قرآنی،فرماندهان حوزه های محلات، فرماندهان حوزه های اقشار، داوران مؤسسه ی قرآنی امیرالمؤمنین(ع) قدردانی کرد و سپس شرکت کنندگان در حضور داوران محترم به رقابت پرداختند.

,

گفتنی است اختتامیه مسابقات قرآنی و تجلیل از برگزیدگان اواخر آذرماه در سپاه ناحیه مقاومت زرقان برگزار خواهد شد.

,
 
, , , ,
 
, , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,
 
,
 
,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه