اخبار داغ

فرماندار املش خبر داد:

اختصاص اعتبار ۴۷۰ میلیونی به ورزش املش

اختصاص اعتبار ۴۷۰ میلیونی به ورزش املش
فرماندار املش در جلسه شورای ورزشی شهرستان تخصیص اعتبار ۴۷۰ میلیونی به ورزش املش خبر داد
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خبرنگار املش ما ، یونس محمودی در جلسه شورای ورزشی شهرستان املش که با حضور نماینده مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، اظهار داشت: یکی از مهمترین و فعالترین کارگروه های شهرستان املش، کارگروه ساماندهی ورزشی و جوانان است.شهرستان املش یکی از معدود شهرستان هایی است که توانسته با پرورش نخبگان ورزشی ، قهرمانان ملی و استانی در رشته های مختلف از جمله پیگ پنگ و رزمی داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار , املش ما, املش ما, املش ما,  ، یونس محمودی در جلسه شورای ورزشی شهرستان املش که با حضور نماینده مجلس و مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، اظهار داشت: یکی از مهمترین و فعالترین کارگروه های شهرستان املش، کارگروه ساماندهی ورزشی و جوانان است.شهرستان املش یکی از معدود شهرستان هایی است که توانسته با پرورش نخبگان ورزشی ، قهرمانان ملی و استانی در رشته های مختلف از جمله پیگ پنگ و رزمی داشته باشد.,

 

,

وی با خیرمقدم به حضور رهنما مدیرکل ورزش و جوانان گیلان، گفت: ایشان از مربیان بزرگ جهانی است که چندسالی در کسوت ریاست ورزش استان حضور دارد و امیدواریم سفر امروز مایه خیر و برکت برای شهرستان باشد و شاهد پروژه های بزرگ در املش باشیم.

,

 

,

فرماندار املش با اشاره به اینکه در کمیته برنامه ریزی شهرستان ۴۷۰ میلیون تومان اعتبار برای ۱۲ پروژه در فصول مختلف ورزشی اختصاص یافته، خاطرنشان کرد: از مجموع این اعتبار ۱۰۰ میلیون تومان برای زمین ورزشی خرشتم می باشد.

,

 

,

محمودی خواستار راه اندازی دفتر نمایندگی ورزش در شهر رانکوه شد و تصریح کرد: انتظار می رود با تامین نیروی کار این دفتر نمایندگی به اداره ارتقاء یابد و براساس برنامه ریزی های صورت گرفته این آمادگی وجود دارد زمینی برای ورزش های ساحلی فوتبال و والیبال فراهم شود.

,

 

,

وی با اشاره به اینکه روستای هردوآب دارای زمینی با شناسنامه ورزشی وجود دارد، گفت: درصورت تخصیص اعتبار توسط وزارت ورزش ، آمادگی ساخت سالن چند منظوره در این روستامی باشد تا فرصتی برای جوانان مناطق تحت شعاع فراهم شود.

,

 

,

فرماندار املش در پایان با اشاره به افتتاح اولین سالن اختصاصی پینگ پنگ در شهرستان  از تلاش ها و پیگیری های سیامک پورجانی رئیس یان هیات تقدیر کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه