اخبار داغ

در مصاحبه با شهردار جدید لالی مطرح شد؛

برنامه های کوتاه مدت تا طرح های بلندمدت/تشریح برنامه های اجرایی شهرداری لالی

برنامه های کوتاه مدت تا طرح های بلندمدت/تشریح برنامه های اجرایی شهرداری لالی
شهردار جدید لالی در نخستین مصاحبه خبری خود با این پایگاه خبری ضمن تشریح فعالیت های در دست اقدام شهرداری به برخی از برنامه های بلندمدت این مجموعه جهت توسعه عمران شهری و زیبا سازی فضای شهر اشاره کرد .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ،شهردار جدید لالی در گفتگو با این پایگاه خبری با اشاره به ارتقا درجه شهرداری لالی بر اساس فعالیت های صورت گرفته عنوان کرد : از کارهای در دست اقدام شهرداری برداشتن بلوارهای آزادگان و فرهنگیان است که به زودی با احداث فضاهای جایگزین که شامل فضای سبز و فواره و مبلمان شهری است نمایی متفاوت به این خیابان ها خواهیم داد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز ,

شاپور اباذری اظهار داشت : عملیات زیباسازی این دو خیابان تا قبل از تعطیلات نوروز صورت می گیرد و در همین راستا بهسازی آلاچیق های پارک ها و نصب و تعمیر وسایل ورزشی جدید در پارک لاله ورودی شهر به همراه اصلاح روشنایی از اقدامات شهرداری لالی خواهد بود .

,

وی در ادامه اعلام کرد : درختان مورد در میادین و بلوارها در حال برداشتن است که به زودی به جای آنها فضاهای سبز چمنی و درختان مثمر کاشته می شود .

,

شهردار لالی تصریح کرد : به منظور بهسازی پیاده روها در شهر و افزایش فرهنگ ورزش همگانی چندین پیاده رو در بخش های مختلف شهر در دست طراحی و اجرا می باشد که از آن جمله می توان به پیاده روهای حد فاصل شهرداری تا بنه سرخی ، شهرداری تا کنارشاه ، شهرداری تا میدان امام حسین علیه السلام ، میدان امام حسین علیه السلام تا بانک کشاورزی و مهمتر از همه طراحی پیاده روی ورودی شهر خواهد بود که به دنبال تکمیل و اجرای این طرح ها هستیم .

,

وی عنوان کرد : علاوه بر این که در هفته جاری بیش از 300 اصله نهال در بلوار ورودی شهر توسط مجموعه شهرداری کاشته می شود در بخش هایی از شهر سرویس های بهداشتی عمومی نیز در دست طراحی و اجرا می باشد.

,

اباذری در ادامه اظهار داشت : میادین شهری لالی نیاز به طراحی و بهسازی ویژه ای دارد که علاوه بر میدان شهدای 21 دی و میدان لاله طراحی های ویژه ای برای میدان های امام حسین علیه السلام در ورودی اندیکا ، میدان صاحب الزمان (عج) و میدان مادر (کنارشاه) صورت خواهد گرفت.

,

وی همچنین اضافه کرد : در مرحله دوم دریافت اعتبارات از شرکت نفت 400 میلیون تومان دریافت کرده ایم که تا پایان سال علاوه بر احداث ایستگاه سواری و مینی بوس در سطح شهر ساختمان کشتارگاه شهرداری نیز بازسازی خواهد شد .

,

شهردار لالی در ادامه عنوان کرد : با تصویب حذف میدان معلم به زودی این میدان برداشته و تبدیل به یک چهارراه خواهد شد که در آن از چراغ راهنمای زمان دار برای عبور و مرور در چهار طرف استفاده می شود .

,

وی از دیگر طرح های کوتاه مدت شهرداری پیگیری در خصوص احداث زمین چمن مصنوعی شهرداری لالی تا پایان سال جاری خبر داد .

,

در ادامه این مصاحبه شهردار لالی به برخی دیگر از طرح های بلند مدت خود جهت پیگیری و اجرا در سطح شهر لالی اشاره که مهمترین آن ها را به شرح زیر اعلام کرد:

,

طرح آب خام و تامین آب مورد نیاز فضای سبز بلوارها ، میادین و پارکها از آب غیر شربرودخانه ای

,

احداث مجموعه اقامتی شهرداری در پارک ورودی شهر به منظور تسهیل در اقامت مسافران و درآمد زایی برای شهرداری

,

تکمیل و اتمام جاده کمربندی از مقابل فرمانداری تا اداره ورزش

,

احداث دروازه ورودی شهر

,

احداث پل عابر پیاده در جلوی پارک لاله در ورودی شهر

,

 

,

احداث ساختمان مستقل آتش نشانی

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه