اخبار داغ

نماینده مردم الیگودرز:

عدم زیرساخت های مناسب مشکل و مانع اصلی توسعه شهرستان است

عدم زیرساخت های مناسب مشکل و مانع اصلی  توسعه شهرستان است
دکتر خدابخشی گفت: عدم وجود زیرساخت های مناسب در سنوات قبل مانع و مشکل مهمی در توسعه امروز شهرستان الیگودرز است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از هیجار ،محمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در حاشیه سفر استاندار به الیگودرز گفت: متاسفانه یکی ازمشکلات  الیگودرز نبود زیرساخت های مناسب می باشد و اگر در سه دهه اخیر به آنها توجه می شد امروز شاهد تغییرات و توسعه و پیشرفت خوبی بودیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هیجار,

وی به نتایج سفرهای مدیران ارشد کشور  به شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: خوشبختانه سفرهایی که در یکسال اخیر تدارک دیده شده است موجب گردید مسوولین کشور با عمق محرومیت در این شهرستان بیشتر آشنا شده و برای نگاههای خود حساب ویژه ای برای الیگودرز باز نمایند.

,

خدابخشی اظهار داشت: در جلساتی که با استاندار لرستان داشته ایم مطالبات جدی و بحق مردم شهرستان الیگودرز را مطرح و امروز هم دومین سفر رسمی وی به همراه جمعی از مدیران استان رقم خورد و قطعا این سفر هم مایه خیر و برکت برای مردم خواهد شد.

,

نماینده الیگودرز افزود: تمامی سفرهای مسوولین کشوری و استانی به شهرستان الیگودرز نتایج خوبی داشته که بعضا اجرایی شده و برخی از آنها برای اینکه  به نتیجه برسند نیاز به زمان دارد.

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی افزود: برغم اینکه  کشور دچار مشکلات اقتصادی فراوانی می باشد اما در یکسال گذشته اقدامات زیر بنایی تاثیر گذاری در الیگودرز رقم خورده  است که بارز ترین آنها در حوزه بهداشت و درمان می باشد که همین اقدامات شهرستان الیگودرز را به قطب درمانی شرق لرستان تبدیل ساخت و امروز بیمارانی از استانهای همجوار برای مداوا به مراکزدرمانی  الیگودرز عزیمت می کنند.

,

وی بیان کرد: برغم اقدامات صورت گرفته با این حال مردم مطالبات بحقی دارند و شهرستان نیز با کمبودهایی مواجه است که برای تحقق خواسته ها همچنان تلاش خواهیم نمود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه