اخبار داغ

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس مطرح کرد:

جوانان اهل سنت ایران آماده دفاع از حرم اهل بیت هستند/ما اهل سنت هم وظیفه دفاع از حرم اهل بیت را داریم

جوانان اهل سنت ایران آماده دفاع از حرم اهل بیت هستند/ما اهل سنت هم وظیفه دفاع از حرم اهل بیت را داریم
عضو فراکسیون اهل سنت مجلس گفت: اهل بیت از اولاد پیغمبر هستند و حرم ها مزار اولاد پیغمبر و یاران رسول الله هستند و فقط برای اهل تشیع نیستند بلکه مربوط به همه مسلمانان هستند باید همه مسلمانان با هر دیدگاه و عقیده ای مدافع حرم و مکان های مقدس باشیم، این اعتقاد اهل سنت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی کرد ضمن گرامی داشت هفته وحدت در گفتگو با خبرنگار انقلاب نیوز، اظهار داشت: هفته وحدت را به مقام معظم رهبری و مردم ایران تبریک می گویم و از اصحاب رسانه تشکر می کنم که نسبت به موضوع مهم وحدت حساسیت به خرج داده و به آن می پردازند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, انقلاب نیوز,

وی تصریح کرد: هفته وحدت میراث حضرت امام(ره) که بسیار هوشمندانه طراحی شده و ما به عنوان امانت داران انقلاب از آرمان های حضرت امام و انقلاب پاسداری می کنیم و موظف هستیم هر سال هفته مقدس وحدت را پر رنگ تر و پرشور و فعالتر برگزار کنیم، مراسمات و جلسات بین مذاهب و اقوام بیشتر شود و دور هم جمع شویم و تبادل نظر صورت بگیرد و با توجه به رشد جمعیت با توجه به پیشرفت علم و تکنولوژی باید ملت ما آگاه تر شوند.
,
,

آمریکا و انگلیس دشمن قسم خورده ملت ایران هستند
,
, آمریکا و انگلیس دشمن قسم خورده ملت ایران هستند,

نماینده مردم خاش تاکید کرد: همانطور که می دانیم آمریکا و انگلیس دشمن قسم خورده جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و اسلام ناب محمدی هستند و همیشه اعتبارات کلانی برای تفرقه افکنی بین اقوام و مذاهب ایرانی به سازمان های جاسوسی مخصوصا در مجالس آمریکا و انگلیس تصویب می کنند و ماموریت هایی به آنها داده می شود تا در کشورهای عربی تفرقه افکنی کنند، حتی سفرهایی به کشورهای عربی انجام دادند و با ترفندهای مختلف دنبال تنش و ایجاد تفرقه هستند.
,
,

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس خاطر نشان کرد: گاهی اوقات حقوق بشر را برای تفرقه افکنی بین اهل تشیع و اهل تسنن محور قرار می دهند گاهی اوقات حقوق زنان را مطرح می کنند تا باعث ایجاد اختلاف و تفرقه در کشور شوند اینها مسائلی است که در میان دشمنان ما همیشه مورد توجه بوده است و مسلمانان باید در این زمینه هوشیار باشند.
,
,

کرد افزود: اگر میان ما اختلاف عقیده ای  هم باشد عامل اختلاف نیست و ما موظف هستیم در چهار چوب تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران کنار هم زندگی کنیم و از انقلاب شکوهمند اسلامی که یادگار ارزشمند حضرت امام است پاسداری کنیم.
,
,

وی بیان داشت: دشمن هراس دارد که مسلمان مخصوصا مذاهب اهل تشیع و تسنن کنار هم باشند زیرا یک ید واحد خواهند شد و دشمنان توانی برای نفوذ در کشورهای اسلامی و عربی نخواهند داشت.
,
,

مدافعان حرم و سردار سلیمانی نقشه دشمنان را نقشه برآب کردند
,
, مدافعان حرم و سردار سلیمانی نقشه دشمنان را نقشه برآب کردند,

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس تصریح کرد: همانطور که در کشورهای افغانستان، پاکستان، عراق، ترکیه، سوریه و یمن این نقشه ها کشیده شد و با همت والا و دیدگاه های نهضت بزرگ ایران و مدافعان حرم و سپاه پر افتخار قدس و حضور سردار سرافراز اسلام سرلشکر قاسم سلیمانی در میادین دفاع از حرم و دفاع از قرآن و برای اتحاد تلاش کردند و نتیجه آن این شد که  حالا امروز نقشه های دشمنان نقش بر آب شد و بر زباله دان تاریخ ریخته شد.
,
,

کرد گفت: یکی از ضروریت های هفته وحدت این است که وقتی مذاهب مختلف کنار هم می نشینیم و در پیروزهایی که نسیب جهان اسلام می شود با هم شریک هستیم نتایج بهتری حاصل می شود مانند همین از بین رفت سیطره داعش در منطقه که با اتحاد مسلمانان به شکست صد در صدی داعش و گروه های تکفیری و اشرار مسلح و گروه های معاند نظام خواهد بود.
,
,

نماینده مرد خاش ضمن تاکید بر برگزاری جلسات مشترک بین مذاهب مختلف اسلام بیان داشت: تا کنون موفقیت هایی که در نظام جمهوری اسلامی ایران داشتیم به برکت همنشینی مسلمانان و وحدت کلمه اهل تسنن و اهل تشیع است این یک حقیقت است، ایران برای پیشرفت و برای سربلندی و نام نیکی که خداوند نصیبش کرده است باید وحدت را سرلوحه کار خودش قرار دهد و امروز ایران هم پرچمدار وحدت و برادری بین مذاهب تسنن و تشییع در دنیا است.
,
,

هفته وحدت به مفهوم عملیاتی باید گرامی داشته شود
,
, هفته وحدت به مفهوم عملیاتی باید گرامی داشته شود,

عضو فراکسیون اهل سنت مجلس  افزود: وحدت بین تسنن و تشیع در ایران مبنا و در دیگر کشورها الگو است بنابر این ضرورت وجود دارد که همواره هفته وحدت را به مفهوم واقعی و عملیاتی آن گرامی بداریم، و هر کجا که احساس می کنیم ترفند دشمن در آنجا می خواهد زبانه بزند باید از ریشه آن را بکنم و بخشکانیم.
,
,

ما اهل سنت هم وظیفه دفاع از حرم اهل بیت را داریم
,
, ما اهل سنت هم وظیفه دفاع از حرم اهل بیت را داریم,

وی در پاسخ به این سوال که چرا جوانان اهل سنت هم مشتاق دفاع از حرم های اهل بیت هستند؟ تاکید کرد: اهل بیت از اولاد پیغمبر هستند و حرم ها مزار اولاد پیغمبر و یاران رسول الله هستند و فقط برای اهل تشیع نیستند بلکه مربوط به همه مسلمانان هستند باید همه مسلمانان با هر دیدگاه و عقیده  ای مدافع حرم و مکان های مقدس باشیم، این اعتقاد اهل سنت است.
,
,

کرد افزود:  دشمن اینها را تفکیک می کند که به طور مثال می گوید ائمه معصومین فقط برای اهل تشیع هستند، در حالی که  آنها برای اهل سنت هم هستند آنها رهبران و خلفای ما هم بودند و اصحاب و یاران راستین پیامبر گرامی اسلام بودند و شجره طیبه رسول الله هستند ، ما اهل سنت موظف هستیم که از حرم اهل بیت و اماکن مقدس اسلام دفاع کنیم، این اعتقاد اهل سنت است.
,
,

 وی بیان داشت: یکی از نتایج کنفرانس کشورهای اسلامی همین  است که این وحدت را به صورت پر رنگ مطرح کند در خواست داریم در دولت و قسمت های مختلف از مشاوران اهل سنت هم استفاده شود زیرا مطمئنا دیدگاه های مشاوران اهل سنت می تواند در ایجاد وحدت و پیشرفت کشور کمک کند در دفاتر حضرت آقا نمایندگان ولی فقیه در استان ها از مشاوران و معاونان اهل سنت استفاده پر رنگ تری داشته باشند تا باعث کمک بیشتری به ایجاد وحدت می شود.
,
,

عضو فراکسیون اهل سنت اظهار داشت: در حوزه انتخابیه خودم از اهالی یزد در آنجا ساکن هستند که اهل تشییع هستند و به من رای دادند تا به عنوان نماینده آنها در مجلس حضور داشته باشم، در شهرستان خاش تشیع 20 درصد ساکن هستند که تقریبا همه آنها به من که اهل سنت هستم رای دادند که نشانگر اتحاد و اعتماد بین اهل تشیع و اهل تسنن است.
,
,

کرد در پایان افزود: همه ما به یک اندازه مالیات می دهیم همه ما در مشارکت در هشت سال دفاع مقدس در یک سنگر جنگیدم، شهدای ما در یک آرامگاه هستند، مدارس فرزندان ما یکی است ما اصلا اختلافی بین تشیع و تسنن نداریم، وحدت کلمه، قرآن، پیامبر و اولاد پیامبر و اصحاب همه نقاط مشترک ما است.
,
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه