اخبار داغ

یادداشت/

وقتی زحمت دشمن را کم می کنیم

وقتی زحمت دشمن را کم می کنیم
درحالیکه این روزها شاهد دگرگونی هایی در غرب آسیا از جمله عراق وسوریه هستیم، از پایان شجره خبیثه داعش و اتحاد بین گروه های عراقی و سوری تا تحولات منطقه و التهابات در برخی کشورهای عربی مثل عربستان و قطر و ده ها اتفاق دیگر، متاسفانه یک جریان معلوم الحال که سابقه روشنی در طول انقلاب ندارد، مدام سعی در تضعیف انقلاب و نظام نهادهای وابسته به آن دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از ناب نیوز؛درحالیکه این روزها شاهد دگرگونی هایی در غرب آسیا از جمله عراق وسوریه هستیم، از پایان شجره خبیثه داعش و اتحاد بین گروه های عراقی و سوری تا تحولات منطقه و التهابات در برخی کشورهای عربی مثل عربستان و قطر و ده ها اتفاق دیگر، متاسفانه یک جریان معلوم الحال که سابقه روشنی در طول انقلاب ندارد، مدام سعی در تضعیف انقلاب و نظام نهادهای وابسته به آن دارد؛ یک روز حمله به شورای نگهبان و روز دیگر حمله به سپاه پاسداران، روزی به جبهه مقاومت و شهدای حرم و روزی به سیستم های دفاعی وبازدارنده نظام.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

 

,

این جریان که از سال های اول انقلاب خود را صاحب و میراث دار انقلاب می دانسته، متاسفانه در همه ادوار سعی کرده به هرقیمتی خود را در مراکز تصمیم گیری و تصمیم سازی نظام قرار دهد و به جهت باز کردن جایی برای خود به این و آن حمله کند. تا دیروز به آن نهادها و امروز به اشخاص انقلابی و بزرگی همچون آیت الله مصباح یزدی وجنتی و این درحالی است که همه به خوبی نقش این دو بزرگوار و سایر افراد و دستگاه های انقلاب را دانسته و از خدمات آنها باخبرند که حضور این ها در انقلاب، استعمارگر پیر انگلیس، آمریکای جنایتکار و رژیم کودک کش صهیونیستی را عصبانی کرده بود که در انتخابات خبرگان رهبری 94 ، به همین جریان مذکور پیغام دادند که تلاش این باشد مثلث جنتی، یزدی و مصباح رای نیاورد.

,

 

,

حال این سوال پیش می آید چه شده کسانی که سال 94 پیام حذف این سه بزرگوار را می دادند، امروز درصدد تخریب مصباح و جنتی برآمده اند؛ همان هایی که برصندلی قانون و در قاموس نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی نشسته و همان ها که مدیریت نشریات حامی فتنه را در دست داشته و تیترهای فرش قرمزشان را در پسابرجام چنان گل درشت دیدیم که انگار با شیر 1+5  قد کشیده اند.البته کسانی که در این حوزه فعالیت می کنند شیرناپاک خورده های غربی اند که نفس زنان بر صندلی های انقلاب تکیه زده اند. صندلی هایی که به ازای هرکدام خون 1300 شهید ریخته شده و از این صندلی ها نداهایی فریاد می زنند که خوراک چندماهه آمد نیوز تامین می شود.

,

 

,

همان کسانی که وقتی زلزله کرمانشاه به وقوع پیوست، در دل شب فتوای فروریختن مسکن های مهر را سردادند؛ همان هایی که پا از خودروهای ضدگلوله خود جهت احوال پرسی با زلزله زدگان پایین نگذاشتند وهمان ها که درصدد بودند بین سپاه و ارتش درحین کمک رسانی به مردم بود، اختلاف بیندازند در حالیکه هزاران دستگاه و ماشین آلات سنگین و افراد نظامی و انتظامی در 1900 نقطه در حال فعالیت بودند و شب وروز نمی شناختند.همان ها که وقتی مردم در رعب وحشت به سر می بردند، در ویلاهای نرم و با خوراک گرم شب را صبح کرده و تلفنی خواستار کمک مردم می شدند.

,

 

,

حرف فراوان است اما این سوال پیش می آید چرا زمانی به آرامی آب در اسیاب دشمن می ریختید اما اکنون  روز به روز با سرعت بیشتری این کار را انجام می دهید؟ آیا دشمن دوست شده یا دوست دشمن شده که عمل شما تغییر کرده است؟ یا شاید دشمن هزینه هایش بالا رفته و دستش خالی است و شما به کمکش آمده اید.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه