اخبار داغ

در واکنش به توزیع قرص کلسیم و عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری؛

رئیس شورای شهر بروجرد منتقدان را تهدید به شکایت کرد

رئیس شورای شهر بروجرد منتقدان را تهدید به شکایت کرد
رییس شورای شهر بروجرد در پاسخ به انتقاد از عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری بروجرد منتقدان را به شکایت کردن در مراجع قضایی تهدید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک روز گذشته خبری در فضای مجازی و رسانه های استان منتشر شد که در آن عنوان شده بود توزیع قرص کلسیم به جای پرداخت حقوق معوقه کارگران شهرداری بروجرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک, توزیع قرص کلسیم به جای پرداخت حقوق معوقه کارگران ,

 

,

 در این بین رییس محترم شورای شهر بروجرد بجای عذرخواهی از کارگران و خانواده آنان بابت تأخیر 8 ماهه در پرداخت حقوق آن ها، طی مصاحبه ای، رسانه ها را به جهت که این خبر را منتشر کرده اند را تهدید به شکایت در مراجع قضایی کرد.

,

 

,

حال سوالی که برای اذهان عمومی پیش می آید این است که چه کسی باید محاکمه شود؟

,

 

,

آیا این عدم پرداخت حقوق کارکنان و کارگران زحمت شهرداری به خاطر ضعف مدیریت شهرداری و عدم نظارت شورای شهر بوده نبوده است؟

,

 

,

آیا نباید رییس شورا محاکمه شود که نتوانسته در طی مدت حضورش در شورای شهر نسخه این ناعدالتی و بی مهری را بپیچد؟

,

 

,

اعضای شورای شهر بابت هر دقیقه حضورشان در جلسات حقوق دریافت می کنند که بتوانند راهکار و ایده بدهند نه این که صرفاً دست روی دست بگذارند و اجازه بدهد کارگران بعد از 8 ماه بی حقوقی قرص کلسیم را بر سر سفره خانواده خود بگذارند!

,

 

,

حق کارگران و پرسنل شهرداری براحتی پایمال می شود اما اعضای شورا و در رأس آن رییس محترم شورای شهر بروجرد با وجود دریافت میلیونی از حق جلسات نتوانسته است راهکاری برای احقاق حق این طیف تاثیر گذار و زحمت کش عنوان و اجرا کند.

,

 

,

لذا افکار عمومی و رسانه ها انتظار دارند مدعی العموم به این پرونده ورود کند و با افراد کج سلیقه و نابخرد که تنها عملکرد آنان دریافت حق جلسات است برخورد قضایی را داشته باشد و بیش از این اجازه ندهد بخشی درآمد شهر به جیب کسانی برود که حتی برای انتخاب شهرداری، نظارت و نداشتن فکر و ایده عاجز هستند.

,

 

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه