اخبار داغ

به همراه تیم رسانه ای استان سمنان صورت گرفت؛

بازدید فرمانده سپاه استان سمنان از مناطق زلزله زده غرب کشور +تصاویر

بازدید فرمانده سپاه استان سمنان از مناطق زلزله زده غرب کشور +تصاویر
فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به همراه تیم رسانه ای استان، از مناطق زلزله زده غرب کشور بازدید کرد و از نزدیک جویای احوال مردم زلزله زده شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سردار سید محمد تقی شاهچراغی فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج) استان سمنان به همراه جبار دوستمحمدی رییس بسیج سازندگی سپاه استان سمنان و تیم رسانه ای این استان از روستاهای تحت پوشش استان کرمانشاه به صورت میدانی بازدید کرد تا امکانات و اقدامات اولیه مورد نیاز را مشخص کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

فرمانده سپاه استان سمنان در این بازدید از نزدیک جویای حال و روز مردم زلزله زده شد و بسته‌ های فرهنگی شامل کتاب و لوازم‌التحریر به دانش‌آموزان مناطق زلزله‌زده‌ غرب کشور اهدا کرد.

,

سپاه استان سمنان مسئولیت بازسازی ۷ روستای زلزله‎زده استان کرمانشاه را برعهده گرفته است که در این روستاها ۳۰۰ خانوار زندگی می کنند.

,

در برآوردهای صورت گرفته از روستاهای زلزله‌زده استان کرمانشاه، تسریع در ایجاد سرپناه برای زلزله‌زدگان ضروری به نظر می رسد که بدون تردید مردمان خونگرم استان سمنان با مشارکتی فعال در امر بازسازی این ۷ روستا، بار دیگر عمق مهرورزی و فداکاری خود را به نمایش خواهند گذاشت.

,

مردم شریف استان سمنان می توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره حساب ۵۶۶۰۶۱۹۲/۴  نزد بانک ملت و یا شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۶۶۷۰۸۰۵۵۸ (به نام شاهچراغی، موحدیان و اسکندری) واریز و کمک‌های غیرنقدی خود از قبیل میلگرد، سیمان، گچ، پروفیل، سیم و کابل، کاشی، سرامیک و سایر تاسیسات منزل را نیز به واحدهای بسیج سازندگی سپاه های نواحی تحویل دهند.

,

عکاس خبری شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان نیز در تیم رسانه ای اعزامی به مناطق زلزله زده غرب کشور حضور دارد که در ادامه تصاویر بازدید فرمانده سپاه استان سمنان از مناطق زلزله زده غرب کشور را مشاهده می کنید:     

, شبکه اطلاع رسانی مرآت استان سمنان,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه