اخبار داغ

ورود عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا

ورود عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین به جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا
بر اساس آخرین اعلام پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویتر (ISI-ESI)، یک عضو هیات علمی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در جمع دانشمندان یک درصد برتر دنیا حضور دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از سپهرآیین، بر اساس آخرین اعلام پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون- رویتر (ISI-ESI)، دکتر محمد حاتمی از اعضای هیات علمی این مجتمع به جمع پژوهشگران یک درصد برتر دنیا اضافه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین, ISI-ESI,

دکتر محمد حاتمی عضو هیات علمی  ( استادیار مهندسی مکانیک) با (h-index=34)  و(citation=3200) است که پیش از این برای 2 دوره موفق به کسب عنوان پژوهشگر برتر استان خراسان شمالی و 4 دوره به عنوان پژوهشگر برتر این مجتمع شده است.

, h-index=34, citation=3200,

 

,

پایگاه استنادی طلایه داران علم تامسون رویترز (ISI-ESI) هر دو ماه یکبار به ارائه فهرستی از دانشمندان برتر دنیا می پردازد که براساس آخرین تحولات در شبکه علم بین الملل روزآمد می شود.

, ISI-ESI,

 

,

ISI برای انتخاب دانشمندان یک درصد برتر دنیا، تعداد استنادهای صورت گرفته به پژوهش های محققان دنیا در ۱۰ سال اخیر را شمارش کرده و این محققان را در ۲۲رشته موضوعی طبقه بندی می کند. سپس این محققان براساس تعداد استنادهای دریافتی به صورت نزولی مرتب سازی می شوند و یک درصد برتر از هر رشته به عنوان دانشمندان برتر انتخاب می شوند.

, ISI,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه