اخبار داغ

جلسه هم اندیشی با معلولین اسفراین

جلسه هم اندیشی با معلولین اسفراین
به مناسبت سوم دسامبر روز جهانی معلولین ، جلسه هم اندیشی با معلولین با حضور معاونت فرمانداری ، رئیس اداره بهزیستی و جمعی از معلولین شهرستان در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپهرآیین ، پرویزی معاون فرماندار اسفراین ضمن تبریک روز جهانی معلولین گفت: این روز فرصتی فراهم آورد تا با مشکلات جامعه معلولین آشنا شده و زمینه مناسب تعامل و همکاری بیشتر ادارات با این قشر فراهم گردد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین ,
ایشان با برآورد اعتبارات تسهیلات اختصاص یافته به بهزیستی برای معلولین گفت: بهزیستی باید از تمام توان خود جهت جذب اعتبارات استفاده نماید و در این خصوص فرمانداری ، کمیته برنامه ریزی شهرستان و برخی از مدیران دستگاههای ذیربط با اداره بهزیستی تعامل خواهند داشت .
,
معاون فرمانداری در ادامه گفت: نگاه جامعه به معلولین نگاه هزینه ای نیست وتنها دستگاه متولی خدمت به جامعه معلولین بهزیستی نمی باشد که این امر باید توسط بهزیستی فرهنگ سازی شود . ایجاد سمن ها و انجمنهای خاص معلولین می تواند راهکار بسیار مناسبی جهت فرهنگ سازی و شناساندن این قشر به جامعه باشد. 
,
در پایان رئیس اداره بهزیستی ضمن برشمردن مشکلات جامعه معلولین در خصوص جذب تسهیلات و بازپرداخت آن از کارشناس امور اجتماعی فرمانداری خواست تا پیگیر مسائل و مشکلات آنها باشد .
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه