اخبار داغ

رائفی پور در جمع دانشجویان پیام نور بیرجند:

فتنه زمانی شکل می‌گیرد که سواد دینی مردم کم شود

فتنه زمانی شکل می‌گیرد که سواد دینی مردم کم شود
این استاد دانشگاه با بیان اینکه فتنه زمانی شکل می گیرد که سواد دینی عده ای مردم کم شود، گفت: سال 88 در ماه رمضان عده ای با کفش و با بطری آب به دست در نماز جمعه شرکت کردند و نماز می‌خواندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دانشجو پرس ، علی اکبر رائفی پور امشب در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور بیرجند با اشاره به فتنه های آخرالزمانی و پیچیده بودن این فتنه ها، بر بصیرت داشتن و هوشیار بودن در مقابل اینها تاکید کرد و گفت: انسان باید دقت کند در فتنه های آخرالزمانی دچار اشتباه نشود و در مسیر غلط قرار نگیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دانشجو پرس,

 
وی با بیان اینکه خداوند با فتنه انسانها را امتحان می کند تا خالص ها را جدا کند، گفت: این فتنه ها بعد از شهادت رسول اکرم(ص) تاکنون همواره وجود داشته و روز به روز سخت تر شده است.
 
پژوهشگر حوزه فتنه های آخرالزمان و مهدویت با اشاره به اینکه لفظ فتنه در قران 60 مرتبه بکار رفته است،افزود: فتنه معانی مختلفی دارد که معروف ترین آن آزمایش است.
 
رائفی پور با بیان اینکه قرآن می گوید که در فتنه مراقب منافقان و بی سوادهای که بین خود باشید، اظهارداشت: این منافقین در بین افزاد بی سوادها رسوخ می کنند و علیه حق می ایستند.
 
وی با بیان اینکه فتنه‌های اخرالزمانی پیچیده تر و ابزار آن پیچیده دارد، افزود: شهادت امام حسین در کربلا نتیجه فتنه ای بود که قبل تر رخ داده بود و جامعه را دو قطبی کرده بودند.
 
این استاد دانشگاه با بیان اینکه فتنه زمانی شکل می گیرد که سواد دینی عده ای مردم کم شود، گفت: سال 88 در ماه رمضان عده ای با کفش و با بطری آب به دست در نماز جمعه شرکت کردند و نماز می خواندند.
 
رائفی پور با بیان اینکه فتنه‌ها روز به روز بیشتر و پیچیده تر می شود لذا در این عرصه باید حق طلب باشیم، گفت: هر کجا اشتباه کردیم باید بپذیریم و خود را اصلاح کنیم.
 
وی افزود: مردم ما از مردم زمان صدر اسلام بسیار عاقل تر و باهوش ترند و بصیرت فهم و آگاهی سیاسی برتری دارند و لذا حق لطبی را کنار نگذارید و این در وجود شما وجود دارد.

,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,


انتهای پیام/

,
,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه