اخبار داغ

به مناسبت هفته وحدت صورت گرفت

برگزاری مسابقات همگانی بانوان در قرچک

برگزاری مسابقات همگانی بانوان در قرچک
همزمان با گرامیداشت هفته وحدت یک دوره مسابقه طناب کشی توسط هئیت‌های ورزش همگانی در سالن نام‌آوران شهرک کارگر قرچک برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به‌نقل از پایگاه خبری تحلیلی قرچک آنلاین؛ به مناسبت گرامیداشت هفته وحدت یک دوره مسابقه طناب کشی توسط هئیت های ورزش همگانی در سالن نام آوران شهرک کارگر قرچک با حضور 60 شرکت کننده از بانوان برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قرچک آنلاین, قرچک آنلاین,

این مسابقه که در قالب همه هئیت ورزشی  قرچک بود، بعد از قرعه کشی اولیه و جدول بندی شرکت کنندگان با توان توان به مصاف هم رفتند و مبارزه بسیار نزدیکی باهم داشتند و بعد از تک حذفی افراد نفرات برتر اعلام شدند.

,

زهرا اسدی نایب رئیس هئیت ورزش های همگانی شهرستان قرچک در حاشیه این مراسم ضمن تبریک هفته وحدت و گرامیداشت ایام ربیع الاول اظهار داشت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد اوقات فراغت سالم برای جوانان و خانواده ها، توسعه وترویج بازی های بومی ومحلی دربین عموم مردم، ایجاد و نشاط وصمیمیت در بین جامعه شهری، معرفی ورزشهای سنتی به نسل جدید و جوان، کسب تجربه در کنار رقابت ، زنده نگه داشتن آئین ها و ورزش های سنتی در کنار حفظ ارزش های اسلامی، اعیاد و آئین های مذهبی است.

,

وی با اشاره به حمایت و نقش آفرینی بیشتر دستگاه های اجرایی برای توجه به مولفه های تامین سلامت و توسعه ورزش بانوان، بیان کرد: توجه به سلامت بانوان ضامن ارتقای سلامت جامعه و خانواده ها است.

,

اسدی گفت:  ورزش همگانی در انسجام اجتماعی و فرهنگی نقش بسزایی داشته و در شرایطی که مردم به دلیل زندگی آپارتمانی به نوعی به انزوا و افسردگی دچار می شود می تواند تاثیرات مثبتی را ایجاد کند.

,

, ,

وی تاکید کرد: ورزش همگانی صرفا جهت سلامتی کلیه اقشار و شهروندان در کلیه سطوح سنی و جنسی است ویکی از شاخص های مهم توسعه یافته و بالا بودن سطح رفاه وتامین اجتماعی و معیار پویا بودن هر کشوری در جامعه بوده که و جزوه علاقمندی مردم به ورزشهای همگانی محسوب می شود.

,

نایب رئیس هئیت ورزش های همگانی شهرستان قرچک با بیان آمادگی هئیت ورزش های همگانی برای تعامل با ادارات، تصریح کرد: ورزش شهرستان رو به رشد است و فعالیت‌های خوبی در حوزه ورزش صورت گرفته و نهاد‌ها و ادارات دیگربا هیئت‌های ورزش های همگانی همکاری بیشتر داشته باشند، ورزش قرچک مخصوصا ورزش بانوان با شتاب بیشتری رشد پیدا خواهد کرد و شاهد توفیقات خوبی در ورزش شهرستان خواهیم بود.

,

وی با اشاره به مسابقات هئیت های ورزش های همگانی، بیان کرد: ایت هئیت بنا به مناسبت های مختلف اقدام به مسابقات و ورزش های همگانی در سطح بانوان می کند و باشگاه ها و ورزشگاران  با حضور در این مسابقات توان خود را به نمایش می گذارند.

,

اسدی در پایان افزود: باید فرهنگ تندرست و پر نشاط بودن را از فاکتورهای اصلی ورزش بانوان دانست، تا بانوان ورزشکاران مادری سالم و همسری با نشاط برای خانواده شوند.

,

در این مسابقه که از رنجه سنی مختلف حضور داشتند، مسن ترین شرکت کننده 57 ساله و کوچکترین شرکت کننده 7 ساله حضور داشتند.

,

گفتنی است، پس از رقابت شرکت کنندگان تیم باشگاه ویژه بانوان نشاط نوین مقام اول، تیم باشگاه آسمان مقام دوم و تیم الحدید مقام سوم را کسب کرد.

,

انتهای پیام/ م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه