اخبار داغ

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد خبر داد:

نور افشانی آسمان مشهد در شب میلاد رسول مکرم اسلام(ص)

نور افشانی آسمان مشهد در شب میلاد رسول مکرم اسلام(ص)
سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد از نورافشانی آسمان شهر در شب میلاد حضرت محمد (ص) پیامبر نور و رحمت و برپایی جشن‌های مختلف در این ایام خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مشهدپیام، حسین نخعی شریف، سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اعلام خبر نور افشانی آسمان مشهد در شب میلاد رسول مکرم اسلام(ص)، اظهار کرد: ۱۷ نقطه شهر مشهد به مناسبت این عید فرخنده نورافشانی می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مشهدپیام,

نخعی شریف با اشاره به برنامه‌های سازمان فرهنگی تفریحی در این ایام، تصریح کرد: فرهنگسراها و مراکز فرهنگی در این شب با اجرای جشن‌های شاد با محوریت وحدت شیعه و سنی این عید را گرامی می‌دارند.

,

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی ابراز کرد: این سازمان با رویکرد جدید و اجرای برنامه‌های متنوع سعی در ایجاد روحیه نشاط و شادابی در مردم مشهد دارد و با تغییراتی که در برنامه‌ها و فرآیندهای خود داریم امیدواریم خدمتگزار خوبی برای مردم مشهد باشیم.

,

وی با بیان این که برنامه‌های امسال هفته وحدت با موضوع پیامبر مهربانی و شعار «مهربان باشیم» آغاز شده و در نقاط مختلف شهر مشهد در حال اجراست، یادآور شد: جشن‌های مختلف محلی و منطقه‌ای به مناسبت میلاد حضرت محمد(ص) برپا شده و در همین راستا برگزاری جنگ‌های مختلف، اجرای موسیقی آئینی در معابر پر تردد شهر، همایش‌های مختلف ورزشی و تفریحی نیز از دیگر برنامه‌های هفته وحدت است.

,

نخعی شریف ادامه داد: برگزاری محفل انس با قرآن با حضور علمای شیعه و سنی به همت فرهنگسرای قرآن و عترت و همچنین شب شعر نیز یکی دیگر از برنامه‌هایی است که در این ایام برگزار می‌شود.

,

سرپرست سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: فضاسازی ویژه شهر با شعار مهربان باشیم و با استفاده از آیات و روایات از طریق ۷۰ رول‌آپ و بیلبورد و پنج هزار پرده‌آویز نیز با طرح و رنگ مناسب این ایام نیز در سطح شهر اکران شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه