اخبار داغ

رئیس اداره شاهد و امورایثارگران اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی:

شهدا با بوسه بر پای مادران خود آسمانی شدند

شهدا با بوسه بر پای مادران خود آسمانی شدند
رئیس اداره شاهد و امورایثارگران اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی گفت: شهداء قبل از عزیمت به جبهه ، پس از بوسه برپای مادران و دستان پدران ، پله های ترقی راپیمودند وبه اوج رسیدند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری جاجرم،رئیس اداره شاهد و امورایثارگران اداره کل آموزش وپرورش خراسان شمالی در یادواره شهدای دانش آموز شهرستان جاجرم در دبیرستان دکترعلی شریعتی، با بیان خاطراتی از شهدای دانش آموز گفت : شهداء قبل از عزیمت به جبهه ، پس از بوسه برپای مادران و دستان پدران ، پله های ترقی راپیمودند وبه اوج رسیدند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری جاجرم, پایگاه خبری جاجرم,

عین بیگی درادامه افزود : چهره افراد با گذر زمان پیر و افتاده می شود ، اما شهداء چون آسمانی شده اند تصویر شاداب و ماندگار از خود برجای گذاشته اند.

,

رزمنده دیروز به جوان امروز گفت : حواسمان باشد که شهداء از عزیزترین داشته که همان جان خود بود مایه گذاشته اند و شهداء علمی نیز از نخبه های کشور بودند که وظیفه مارا سنگین تر می کند .

,

 

,

سرپرست مدیریت آموزش وپرورش شهرستان، نیز با اشاره به قدمت دبیرستان شریعتی گفت: این دبیرستان شهدای دانش آموز و فرهنگی را تقدیم انقلاب کرده است .

,

جوادایزدی جاجرم ، تصریح داشت: کارکنان این دبیرستان پرونده شهدای دانش آموز فرهنگی این دبیرستان در بین پرونده های فعال دانش آموزی و کارکنان آموزشگاه قرار دارد تا همیشه حواسمان باشد که در چه فضایی مشغول کارهستیم .

,

 

,

, , , , , ,

 

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه