اخبار داغ

نویسنده و کارگردان مطرح کرد

تئاتر کودک ابزاری کارآمد در آموزش به کودکان

تئاتر کودک ابزاری کارآمد در آموزش به کودکان
نمایش کودک «قورباغه فضول و اردکها» آذر و دی ماه در دو نوبت 9 تا 10/30 صبح و 13:30 بعد ازظهر جهت بازدید عموم، مدارس ومهد کودکها در سالن مهردستان نیل کرج روی صحنه می رود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نمایش کودک «قورباغه فضول و اردکها» آذر و دی ماه در دو نوبت 9 تا 10/30 صبح و 13:30 بعد ازظهر جهت بازدید عموم، مدارس ومهد کودکها در سالن مهردستان نیل کرج روی صحنه می رود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

حمیدرضا نعیم حسنی نویسنده و کارگردان نمایش در گفتگو با خبرنگار نگارانه اظهار داشت:پس از تامل بسیار با رویکرد و نگاهی تازه به اثر ادبی و ماندگار جوجه اردک زشت نگارش نمایشنامه قورباغه فضول و اردکها با موفقیت به پایان رسید و پس از دوماه تمرین و کسب مجوز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز هم اکنون روی صحنه رفته است.

, نگارانه ,

وی ادامه داد: پرداخت به موضوعات تربیتی و اخلاقی و مشکلات رفتاری که در تمامی اثار نویسنده دیده می شود در این اثر نیز همچنان مشهود است و کودک را با چالشی جدید روبرو و به اگاهی میرساند.

,

کارگردان نمایش گفت: نویسنده توانسته است در خلق شخصیتهای مورد پسند کودکان با دستمایه طنز اثری قابل پزیرش جهت همذات پنداری مخاطب خاص بوجود آورد.

,

نعیم حسنی عنوان کرد: لیدا صادقی به عنوان دستیار و مشاور کارگردان و محمد رضا مخموری کار تنظیم و ساخت موسیقی را در این نمایش به عهده دارند.

,

وی تاکید کرد: تئاتر یک هنر زنده است و در لحظه اتفاق می‌افتد و موسیقی در نمایش به خصوص نمایش کودکان و نوجوانان از اهمیت زیادی به لحاظ تأثیرگذاری بسیار بالا برخوردار است لذا تئاتر زبان بسیار گویای دارد و کودک به راحتی با تئاتر ارتباط برقرار می کند.

,

نعیم حسنی در پایان خاطر نشان کرد: نمایش کودک «قورباغه فضول و اردکها» دی و آذر ماه  در دو نوبت 9 تا 10/30 صبح و 13:30 بعد ازظهر جهت بازدید عموم، مدارس ومهد کودکهای در سالن مهردستان نیل واقع درکرج، خیابان کسری روبروی بیمارستان کسری، نبش خیابان گلایل روی صحنه می رود و لازم به ذکر است علاقمندان جهت هماهنگی و رزو می توانند با شماره های 26274483_ ۰۹۱۲۲۶۳۰۶۰۴تماس حاصل نمایند.

,

انتهای پیام/

,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه