اخبار داغ

رییس بسیج هنرمندان استان البرز:

هنرمندان وحدت را با زبان هنر گسترش دهند

هنرمندان وحدت را با زبان هنر گسترش دهند
علی امیرکمالی گفت: هنرمندان باید همواره تلاش داشته باشند تا با زبان هنر موضوع وحدت را گسترش داده و در ارتقای وحدت میان شیعه و سنی بکوشند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری ، هنرمندان باید با شیوه های جدید هنری شخصیت پیامبر (ص) را تبلیغ کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی امیر کمالی رییس بسیج هنرمندان استان البرز در گفتگو با نگارانه اظهار داشت: هفته وحدت یکی از رویش‌ها و برکات انقلاب اسلامی است که باید بیش از پیش پررنگ شود تا در این ایام ، برکات، نتایج و چیستی وحدت مطالعه شود؛ وحدت به این معنا نیست که شیعه سنی شود و بالعکس، بلکه وحدت یعنی در کنارهم بودن، شیعه و سنی در کنار هم همدل و همزبان باشند و پافشاری روی اشتراکات خودشان داشته باشند و همدیگر را به عنوان مسلمان بپذیرند و در مقابل استکبار جهانی مقاومت کنند، زیرا هدف و تفکر استکبار جهانی این است که شیعه و سنی با هم نابود شوند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نگارانه,

وی ادامه داد: میتوان با زبان هنر، با جنگ, افراد جاهل, خشونت وتفرقه مبارزه کرد.امیر کمالی یادآور شد: هنر هر شهر و کشوری نشان دهنده فرهنگ آن است و میتوان با هنر ناب اسلامی ایرانی صلح و وحدت را رواج داد.

,

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی کشورهای غربی افزود: وحدت باید به عمل تبدیل شود و نمیتوان با شعار و سخنرانی وحدت را گسترش داد.امیرکمالی  با بیان اینکه هنر شیعه و سنی نمیشناسد اظهارداشت: ماتوانسته ایم در این استان هنرمندان اهل سنت را جذب کرده و با برادری و وحدت در کنار یکدیگر آثاری نو و خلاق را خلق کنیم.

,

وی تصریح کرد: زبان هنر دریچه ای جدید به دنیا است و میتوان با استفاده از این فرهنگ غنی اسلامی ایرانی وحدت را در جهان گسترش داد لذا زبان هنر یک قدرت  بلامناضع است که میتوان با آن ، وحدت و فرهنگ ناب محمدی را جهانی کرد.او با اشاره به این موضوع گفت: وحدت هم باید همراه با محبت باشد، این محبت است که وحدت ایجاد می کند و اسلام نیز بر این امر تاکید دارد.

,

وی با اشاره به راهپیمایی اربعین حسینی گفت: این یک نمونه تمام و کمال از محبت میان شیعیان و مسلمانان است، همه شاهد هستیم که هر ساله در ایام اربعین چگونه مردم به هم محبت دارند.

,

امیرکمالی تصریح کرد: هنرمندان باید همواره تلاش داشته باشند تا با زبان هنر موضوع وحدت را گسترش داده و در ارتقای وحدت میان شیعه و سنی بکوشند و با توجه به تاکید مقام معظم رهبری ، هنرمندان باید با شیوه های جدید هنری شخصیت پیامبر (ص) را تبلیغ کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه