اخبار داغ

در پاسخ به پیام ویدئویی نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی؛

غاصبان آدم کش صهیونیست در قواره ورزشکاران ایرانی نیستند

غاصبان آدم کش صهیونیست در قواره ورزشکاران ایرانی نیستند
نتانیاهو دم از هم پیاله شدن نزن؛ورزشکار ایرانی به دنبال شکستن پیاله شماست که با خون کودکان فلسطین رنگی شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک علیرضا کریمی کشتی‌گیر ایرانی در وزن 86 کیلوگرم  در مسابقات جهانی کشتی زیر 23 سال در لهستان در مصاف با حریف روسی در شرایطی که ۳ بر ۲ جلو بود، در چند ثانیه پایانی کشتی به صورت عمدی نتیجه را واگذار کرد تا در دور بعد با حریف رژیم غاصب صهیونیستی روبرو نشود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

اقدام پهلوانانه این ورزشکار کشورمان طی روزهای اخیر در رسانه های داخلی و خارجی بازتاب گسترده ای داشت،بنیامین نتانیاهو ،نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیست با انتشار یک پیام ویدئویی در شبکه های اجتماعی خشم خود را  به کشتی نگرفتن قهرمان ملی ایران، علیرضا کریمی نشان داد.

,

 

,

در جواب نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیست که نگران ورزشکاران ایران شده است،لازم است بدانی برای علیرضا و دیگر جوانان نخبه و ورزشکار ما کسر شأن است که با یک اسراییلی ترسو و کودک کش هم مصاف شوند، چه برسد که با او هم پیاله شوند مگر در پیاله های شما، جز خون کودکان فلسطین چیز دیگری هم وجود دارد؟

,

 

,

جوان ایرانی در پی شکستن پیاله ی شماست نه این که با شما هم پیاله شود.شما صهیونیست های غاصب چه درکی از ورزش و رنگ و نژاد و ملیت ها دارید ؟ که جوانان ایران را به مسابقه دادن با دیگر ملت ها فراخوان می کنید؟

,

 

,

جوان  ایرانی با هر ورزشکار از هرنژاد و رنگ و ملیت مسابقه می دهد اما شما را از نژاد انسانیت نمی بیند که در مسابقات به مصافتان بیاید؛ شمایی که همه چیزتان را با زور و تزویر و کشتن  مردم دیگر ملل و نژاد  بدست آورده اید.

,

 

,

شما می کشید تا بمانید.اگرچه واژه ی ورزشکار خیلی برای شما سنگین است و در گلویتان گیر می کند اما بهتر است بدانید آن غاصب آدم کش صهیونیست در اندازه و قواره ایی نیست که جوان برومند و ظلم ستیز ایران اسلامی با او هم مصاف شود.

,

 

,

 ظاهرا با وجود علیرضاها در ایران احساس خطرتان چندین برابر شده است، نگران نباشید جوان ایرانی برای مبارزه در میدان واقعی و نهایی که ریشه کردن کردن نسل غاصب و مستبد صهیونیست است خود را آماده می کند، به وقتش سراغتان می آیند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه