اخبار داغ

مراسم روز دانشجو در دانشکده علوم پزشکی اسفراین

مراسم روز دانشجو در دانشکده علوم پزشکی اسفراین
از سوی دانشکده علوم پزشکی اسفراین مراسم روز دانشجو در آستانه 16 آذر و گرامیداشت یاد شهدای دانشجوی در سالن شهید رخشی این شهرستان با حضور مسوولین دانشکده و اساتید و دانشجویان برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از  سپهرآیین ، رئیس دانشکده علوم پزشکی اسفراین در این مراسم با گرامیداشت یاد وخاطره شهدای دانشجوی سال 1332 و تبریک روز دانشجو به همه دانشجویان گفت : روز شانزدهم آذر یک نقطه عطف تاریخی درفضای دانشگاههای کشور است و این روز یادآور شهادت سه نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در اعتراض به ورود نیکسون، معاون وقت رئیس‌جمهور آمریکاست . 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپهرآیین, سپهرآیین,

وی گفت : این دانشجویان با نثار خون خود و دفاع از اعتقادشان ، استکبار ستیزی و پاسداشت از ارزشها را جاودانه کردند.
دکتر اسحاق ایلدرآبادی افزود: دانشگاهها نقش حیاتی در توسعه و آبادانی کشور دارند که دانشجویان و دانشگاهها باید در کنار فراگیری علم و دانش بینش سیاسی و دینی و اخلاقی و اعتقادی خود را نیز تقویت کنند تا بتوانند مطالبات جامعه خود را پاسخگو باشند . 
مسوول فرهنگی دانشکده علوم پزشکی اسفراین در این مراسم باشکوه با تبریک هفته وحدت و نزدیک شدن روز دانشجو اظهار داشت : پیامبر اکرم (ص) معمار وحدت اسلامی است و باید همه مسلمانان بر محور طریقت این پیامبر عظیم‌الشأن حرکت کنیم.
حجت الاسلام محمد رضا امینی فر گفت : آرمان خواهی، استکبار ستیزی و عدالت خواهی  و تلاش برای حفظ استقلال مهمترین رسالت جنبش دانشجویی است که باید توسط دانشجویان دنبال گردد .

,
,
,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه