اخبار داغ

امام جمعه درجزین:

اهل تسنن به اهل بیت(ع) محبت دارند/ دشمن با تفرقه میان اهل تسنن و تشیع قصد براندازی اسلام را دارد

اهل تسنن به اهل بیت(ع) محبت دارند/ دشمن با تفرقه میان اهل تسنن و تشیع قصد براندازی اسلام را دارد
امام جمعه درجزین گفت: شیعه وسنی در اصول توحید، نبوت، معاد و محبت به اهل بیت(ع) مشترک هستند و با وحدت کلمه با دشمنان اسلام که قصد براندازی اصل اسلام را دارند مقابله می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام محمد رضا رحیمی زاده امام جمعه درجزین در گفتگو با خبرنگار نیزوا، ضمن تبریک هفته وحدت و میلاد پیامبرعظیم اسلام(ص)، اظهار کرد: هفته وحدت به فرمان امام خمینی(ره) مطرح شد تا بین برادران اهل سنت واهل تشیع وحدت و همدلی ایجاد شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیزوا,

وی با بیان اینکه دشمن تلاش می کرد بین فرق اسلامی اختلاف ایجاد کند و از آب گل آلود ماهی بگیرد، افزود: امام خمینی(ره) با مطرح کردن وحدت بین شیعه و سنی بهانه را از دست دشمن گرفت.

,

امام جمعه درجزین ادامه داد: درطول سالیان سال، انگلیس روباه مکار در فکر پیاده کردن برنامه تفرقه انداز و حکومت کن بود اما امام راحل با پیام وحدت بین مسلمانان این مکر انگلیس را خنثی کرد.

,

رحیمی زاده از جمله عوامل وحدت را نماز دانست و تصریح کرد: به دستور امام راحل حجاج ایرانی در نماز به برادران اهل سنت درمکه و مدینه اقتدا می کردند تا وحدت عملی را ثابت کنند که لازم است ملت ها همه گوش بفرمان منادی وحدت باشند.

,

وی با بیان اینکه  ملت ایران با وحدت خود دربرابر استکبار ایستاد، اضافه کرد: وحدت رمز پیروزی است و وقتی مسئولان باهمدیگر و با مردم وحدت داشته باشند، کشور ما ازهمه خطرات مصون می ماند و انقلاب بیمه می شود.

,

امام جمعه درجزین، با اشاره به اینکه شیعه و سنی دو مذهب جدا ولی همه مسلمان در اصول دین و اسلام باهم مشترک هستند، گفت: شیعه وسنی در اصول توحید، نبوت، معاد و محبت به اهل بیت(ع) مشترک هستند و تنها دراصل امامت نظرات متفاوتی دارند.   

,

رحیمی زاده با تاکید بر اینکه پیامبر اکرم(ص) هم درصدد وحدت امت اسلام بودند، خاطر نشان کرد: ما اهل تشیع معتقد به عصمت امامان معصوم هستیم وحضرت علی(ع) را خلیفه بلافصل پیامبر(ص) می دانیم ولی در بقیه اصول اسلام با اهل تسنن مشترک هستیم و اختلافی نداریم.

,

وی تاکید کرد: شیعه و سنی با وحدت  کلمه، اصل اسلام  و قرآن را ترویج و با دشمنان اسلام که قصد براندازی اصل اسلام را دارند مقابله می کنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه