اخبار داغ

سید مصطفی میرسلیم:

مجلس به جای پذیرش گفتمان دانشجویی سیاسی کاری می کند/ اقتصاد مقاومتی رمز خودکفایی ایران در برابر بدعهدی اروپا و آمریکاست

مجلس به جای پذیرش گفتمان دانشجویی سیاسی کاری می کند/ اقتصاد مقاومتی رمز خودکفایی ایران در برابر بدعهدی اروپا و آمریکاست
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اروپا با بدعهدی در برابر ایران نشان داد که همواره تحت تاثیر آمریکا بوده و جرات ندارد اقدامی برخلاف آنچه آمریکا دستور می دهد انجام دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تیتریک، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام درحاشیه بزرگداشت روز دانشجو که 13 آذر ماه در پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد زمینه انجام بحث های سیاسی – علمی دانشجویان را ارائه راه حل های مقبول علمی دانست و به خبرنگار تیتر1 گفت: پس از ایستادگی باید پیشنهاد به دولت ارائه و در مجلس مطرح شود اما مجلسی ها در حال حاضر به جای انجام امور منطقی سیاسی کاری می کنند چون پشتوانه ای ندارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک, , تیتر1 ,

سید مصطفی میر سلیم با اشاره به اینکه بارها به مجلس اعلام کرده ایم که برای ارائه راهکارهای اصولی از انجمن های علمی دعوت شود افزود: فرض کنید من یا دانشجویان یک انتقاد و حرف منطقی داریم چه کسی باید برای اجرا کردن گوش فرا دهد؟

,

وی در پاسخ به این سوال که رئیس جمهور در دولت خود گفتگوی آزادانه مانند زمان خاتمی و احمدی نژاد نداشته اند اظهار داشت: رئیس جمهور ادعا می کنند می خواهد اجازه دهند انتقاد صورت گیرد و گفتگو انجام شود و اگر گفتگویی نیز باشد هم آن را رو نمی کنند.

,

میرسلیم درباره بدعهدی اروپا به ویژه فرانسه در روزهای اخیر به دنبال عدم تعهد آمریکا به توافق هسته ای تصریح کرد: اروپا همواره تحت تاثیر آمریکا بوده و جرات ندارد اقدامی برخلاف آنچه آمریکا دستور می دهد انجام دهد.

,

وی گفت: در تمام قراردادهایی که با ما می نویسند ذیل آن عنوان می کنند که اگر تحریم شد این موارد منتفی خواهد بود لذا متاسفانه اروپایی ها مستقل نیستند.

,

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه در پاسخ به این سوال که موضع ایران در برابر بد عهدی های اروپا و آمریکا چگونه باید باشد اظهار داشت: ما باید به فکر خودمان باشیم و راهی که تعریف کرده ایم اقتصاد مقاومتی است لذا باید با خودکفایی به قدرت برسانیم و با تحقق این مهم اروپا و آمریکا نمی توانند در برابر ما قد علم کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه