اخبار داغ

رئیس اداره بهزیستی ایجرود خبرداد

کمبود مهد کودک در شهرستان ایجرود

کمبود مهد کودک در شهرستان ایجرود
رئیس ادراه بهزیستی ایجرود با بیان اینکه 2 هزار کودک در شهرستان ایجرود نیازمند ارائه خدمات آموزشی مهد های کودک در شهرستان ایجرود هستند، گفت: تنها دو مهد کودک با پذیرش 50 کودک در شهرستان فعال است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ زین العابدین مهدیون«رئیس اداره بهزیستی ایجرود» امروز در گفت و گو با خبرنگار ایجرود خبر، با اشاره بر اینکه 2 هزار کودک در شهرستان ایجرود 2هزار کودک مشمول خدمات آموزشی تربیتی هستند، اظهار داشت:تنها50 نفر از این کودکان در دو مهد کودک ایجرود پذیرفته شده اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ایجرود خبر،,

وی با بیان اینکه فراخوان برای تاسیس موسسات و مراکز غیر دولتی در بخش مرکزی و بخش حلب شروع شده است،افزود: در حال حاضر سه نفر در شهر حلب و دو نفر در روستای گلابر ایجرود متقاضی تاسیس مهد کودک هستند.

,

رئیس اداره بهزیستی ایجرود با اشاره بر اینکه داشتن مدک تحصیلی کارشناسی برای تاسیس مهد کودک لازم و ضروری است، اذعان کرد: متقاضیان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به اداره بهزیستی شهرستان مراجعه کنند.

,

مهدیون با بیان اینکه برای اولین بار در شهرستان ایجرود دستگاه بینایی سنجی با اعتباری بالغ بر سیصد میلیون ریال خریداری شده است، ادامه داد:این دستگاه بینایی سنجی در پایگاه دائمی و در طول سال آماده ارائه خدمات به کودکان سه تا شش سال شش سال است.

,

وی خاطر نشان کرد: در حال حاضر 2 هزار نفر کودک در شهرستان ایجرود نیازمند خدمات و آموزش در مهد های کودک هستند.

,

رئیس اداره بهزیستی ایجرود، ادامه داد: مجتمع خدماتی کوثر مغفول مانده بود که با دریافت 304 پرونده از اداره بهزیستی ایجرود فعال شد.

,

وی با اشاره بر اینکه 230 میلیون ریال اعتبار بلا عوض به موسسه  نواندیشان ایجرود جذب و اعطا شد،گفت: موسسه نو اندیشان نیز با راه اندازی گروه همیاران زنان سرپرست خانوار در شهرستان ایجرود فعال است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه