اخبار داغ

مدیرکل محیط زیست استان زنجان:

پیگیری‌های یک شرکت خصوصی برای مدیریت پسماندهای روی زنجان/ انتقال پسماندها یکی از گزینه‌های پیش روی مدیریت استان است

پیگیری‌های یک شرکت خصوصی برای مدیریت پسماندهای روی زنجان/ انتقال پسماندها یکی از گزینه‌های پیش روی مدیریت استان است
مدیرکل محیط زیست استان زنجان با اشاره به پسماندهای روی گفت: یک شرکت خصوصی برای مدیریت پسماندهای روی زنجان پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیدرضا موسوی‌مشکینی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با انتقال یا مدیریت پسماندهای روی بعد از تصمیم نهایی انجام خواهد شد، اظهار کرد: بعد از مصوب شدن موضوع صنعت معدن یا باید خود این کار را انجام دهد یا به بخش خصوصی واگذار کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه یک شرکت خصوصی برای مدیریت پسماندهای روی پیگیری‌هایی را انجام می‌دهد، ابراز کرد: در یک جلسه که با حضور استاندار زنجان خواهیم داشت، این پسماندها تعیین تکلیف می‌شوند.

,

مدیرکل محیط زیست استان زنجان بیان کرد: هنوز هیچ مکانی برای انتقال قطعی نشده و در حال حاضر رایزنی‌ها در خصوص تعیین تکلیف شدن موضوع پسماندها ادامه دارد.

,

وی با اشاره به اینکه انتقال یکی از گزینه‌های پیش روی ما بود، تصریح کرد: در حال حاضر مدیریت این پسماندها نیز مدنظر قرار دارد.

,

موسوی با بیان اینکه این پسماندها به نوعی ماده معدنی محسوب می‌شوند که برخی فلزات را در خود دارند، خاطرنشان کرد: فرآوری این پسماندها می‌تواند به استخراج مواد باقی مانده بینجامد.

,

وی تاکید کرد: محیط زیست استان زنجان با جدیت پیگیر مسائل زیست محیطی مربوط به این پسماندها خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه